Inlägg från: YummyMami |Visa alla inlägg
  • YummyMami
    Twinisar skrev 2013-03-07 09:34:30 följande:
    Oj trodde jag skulle bli överkörd totalt av att lägga ut sena tråd. Jag har ju själv satt mig i denna sits så att säga. Men jag vill tacka så fruktansvärt mycket för era styrkekramar och uppmuntran. Ni fyllde på min ork !
    Din situation är ju lite av, "så in i helvette fast i en idiotsituation, där otrohet vilket ledde till barn vilka kan vara räddningen ur det". Känns lite dumt att sparka neråt då, bara sparkar uppåt är ok!
    Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • YummyMami
    Twinisar skrev 2013-03-24 21:34:53 följande:
    Har gjort det nu, berättat och lämnat min sambo, som gått varit på hälsoutredning och fått på papper att han är alkoholist.. Känns skitjobbigt just nu, väldigt väldigt ensamt.. Men jag tar var dag som den kommer och jag ser på det så att allt har väll en mening och ett utlärningssyfte.. Jag har iaf lärt mig en hel del utav detta. Och jag kommer aldrig igen att välja en man som inte ser till att jag mår bra, och jag kommer aldrig att va otrogen igen, nästa gång lämnar jag den jag är med innan om det nu ska va så jävla viktigt att va men någon just då.. Stenarna lyfter och snart kanske jag kan vila lugnt och se fram imot allt som komma skall ! Dags att bli en ny människa som ser efter sig själv och inte någon annan (förutom mins små för dom är viktigast :D) eller ? Mår inte jag bra kommer inte dom att må bra.,a vi är lika viktiga... Blicka framåt !!

Japp, ni tre är viktigast! Grattis och lycka till!
    Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • YummyMami
    Anonym (Otrogen, graviid) skrev 2013-07-17 20:22:25 följande:
    Ångrar inte en sekund barnen, ångrar händelseförloppet, alla inblandade, att man va tvungen att såra någon man brydde sig mycket om, men å andra sidan har ju den människan visat att han kanske inte va den man var förtrollad utav.. Nä går faktiskt inte att beskriva hur mycket lyckligare jag är idag gentemot hur jag mådde förr..

Jag uppdaterar :)

I Finland ? Nja de va nog hon som hette anonym(förvirrad)

Underbart!
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • YummyMami
    Anonym (förvirrad) skrev 2013-08-22 00:42:47 följande:
    hej! inte skrivit här på ett tag. hela juni var väldigt omtumlande och det slutade med att jag gjorde abort. jag trodde att det var rätt beslut, men insåg bara nån dag efteråt att det var det mest felaktiga beslut jag nånsin tagit. jag har sörjt och sörjer fortfarande när jag påminns om det. men jag har accepterat att jag gjmisstag och ser det som en lärdom. jag kommer aldrig mer göra abort oavsett vem som är pappan! aldrig nånsin igen. det vet jag nu.

Beklagar sorgen
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
Svar på tråden Livet raserat av det dummaste jag gjort