Inlägg från: Twinisar |Visa alla inlägg
  • Twinisar

Livet raserat av det dummaste jag gjort

Oj trodde jag skulle bli överkörd totalt av att lägga ut sena tråd. Jag har ju själv satt mig i denna sits så att säga. Men jag vill tacka så fruktansvärt mycket för era styrkekramar och uppmuntran. Ni fyllde på min ork !

• Twinisar

Har gjort det nu, berättat och lämnat min sambo, som gått varit på hälsoutredning och fått på papper att han är alkoholist.. Känns skitjobbigt just nu, väldigt väldigt ensamt.. Men jag tar var dag som den kommer och jag ser på det så att allt har väll en mening och ett utlärningssyfte.. Jag har iaf lärt mig en hel del utav detta. Och jag kommer aldrig igen att välja en man som inte ser till att jag mår bra, och jag kommer aldrig att va otrogen igen, nästa gång lämnar jag den jag är med innan om det nu ska va så jävla viktigt att va men någon just då.. Stenarna lyfter och snart kanske jag kan vila lugnt och se fram imot allt som komma skall ! Dags att bli en ny människa som ser efter sig själv och inte någon annan (förutom mins små för dom är viktigast :D) eller ? Mår inte jag bra kommer inte dom att må bra.,a vi är lika viktiga... Blicka framåt !!

• Twinisar

Jag har jätte bra stöttning av både min familj och mina vänner, har en del ensamma mammor i min ålder med barn som nu gått förbi spädbarnsnivån och dom ställer gärna upp på avlast. Jag tror att eftersom det är mina första så vet jag ingenting och har inga rutiner, allt skaffas utifrån dom :) jag tror jag grejar det, och allt går om man ger sig fan på det :)

• Twinisar

Dom tar inte blodprov, dom går in med en kanyl och drar ut små prover från moderkakan :) men det är inget som gör ont och inget jag märkt av efter..

• Twinisar

Men lilla vännen ! Pm a mig om du vill prata privat.. Förstår exakt din känsla ! Men jag kan säga det idag att jag är så sjukt glad att jag valde att gå vidare gravid ensam än att stanna med mitt ex.. Jag är glad, har livslusten tillbaka, planerar för mig och barnen och a gått ner en jävla i vikt.. Stress som släppt.. När jag såg strecken på Stickan så vart jag löjligt glad, men vågade inte ens ringa min sambo för jag viste vad han skulle säga.. Och barnens pappa sa samma sak, han kunde tänka sig barn med mig med inte så här, jahopp men nu fick det bli såhär.. Ibland går livet inte riktigt i det spår vi valt utan tar andra vägar, längre och krokigare men i mitt fall en lyckligare väg..

Men Gud innan jag viste vem pappan va, jag sov ingenting åt ingenting va ett nervrak.. Det är sjukligt påfrestande :(
    Massa kramar

• Twinisar

Tack :) åh grattis ! Va roligt ! Pojke /flicka ? :) här blir det en utav varje :D

• Twinisar

Den 22/8 föddes Mina tvillingar :)
    Flickan 50cm 3045g
    Pojken 52cm 3810g

Livet är bra underbart ibland !

• Twinisar

Har förstått att du läser här.. Och ser du det här nu så.. Låt mitt liv vara, lämna mig ifred. Du har under allt för lång tid gjort alldeles för mycket skada. Vi är över/förbi och det är lika härligt för oss båda två, så ge fan i mitt liv precis som jag skiter fullständigt i ditt.. Och om du så mycket som yttrar ett ända hot mot mina barn.. !!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Livet raserat av det dummaste jag gjort