Inlägg från: Anonym (undrande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (undrande)

Livet raserat av det dummaste jag gjort

Anonym (Otrogen, graviid) skrev 2013-03-03 16:34:14 följande:
    Kliniken som utförde faderskapsbestämningen heter Crocus. Det kostar en del, men jag kunde inte gå vidare innan jag viste hur det låg till. Han är den ända i Skandinavien Som utför detta, det föreligger såklart en missfallsrisk men den är väldigt liten. Nu vet jag iaf och behöver inte föra någon bakom ljuset i 9 månader. Som jag skrev så rättfärdigar det absolut inte att jag va otrogen, jag hade druckit men inte till den gräns att jag inte viste vad jag gjorde. Alla människor har ett val (ej vid våldtäkt) Mitt liv att kaos och ska jag göra något så ska det självklart vara storslaget :( Jag går hos kurator och hon är väldigt bra. Men det känns väldigt ensamt just nu. En abort skulle ta slut på mig. Jag skulle absolut ta mig igen det. Men att se dom små liven på ultraljudet. Mitt hjärta är fast. Dom är ju mina barn ! :( även om dom vart till genom ett misstag. Men hur är det att va ensamstående mamma? Någon som varit det med två? Den andre mannen har sagt att han inte finner detta jättekul men att han ställer upp, eftersom vi va två.. Men det är så förvirrande. Jag åt p-piller då det skedde så det borde inte hänt :( jag skulle gjort en abort där i vecka 8 pga att min sambo frågade om jag ville ruinera oss med ett barn, men då jag skulle ta första tabletten (medicinsk abort) så avråddes jag eftersom det visade sig va två. Då brast det för mig. Hur ofta får man två på första grav nånsin... Men avskyn man känner gentemot sig själv är fruktansvärd, för det spelar ingen roll att min sambo kan va elak, det jag kommer sätta honom igenom kommer va mycket elakare :(
    Hur kan det vara en missfallsrisk av att ta ett blodprov på dig?
Svar på tråden Livet raserat av det dummaste jag gjort