• Speak up

Kåt just nu?

Anonym (fröken C) skrev 2013-11-08 19:05:07 följande:
    mm, och chansen är stor att jag gör ngt åt det senare
    Låter ännu mysigare! Drömmer Det hör jag gärna mer om i så fall. *Ryser av välbehag*
  • Speak up
    Lillalotta01 skrev 2013-11-08 23:23:38 följande:
    Även jag är lite fredagspilsk...
    Mmmh... Intressant! Flört Hur pilsk på en skala?
  • Speak up
    Lillalotta01 skrev 2013-11-08 23:36:13 följande:
    Speak up - om jag ska placera in det på en skala så är svaret givet: sex Flört
    Hehehe, vad hade jag väntat mig. Flört Smart där! Myyys...
  • Speak up
    Lillalotta01 skrev 2013-11-09 00:56:17 följande:
    Och du då?
    Hehe, i skrivande stund är det ganska dåligt med pilskheten. Det var bättre vid 1-tiden inatt. Flört
  • Speak up
    Anonym skrev 2013-11-09 18:13:28 följande:
    Kvinna 22 år.
    Kåt, ja! Onanerar just nu och är väldigt våt
    Mmmh... oh, jag vill veta mer!!! Skäms Snälla?
  • Speak up
    Anonym (Våt) skrev 2013-11-10 13:39:21 följande:
    Är väldigt våt i trosorna nu, jättekåt! Vill höra om något sexigt någon kille vill göra med mig!
    Mmmh... Jag ställer gärna upp. Drömmer Var ska jag skriva nånstans?
  • Speak up
    Anonym (Våt) skrev 2013-11-10 14:14:26 följande:
    Skriv här!
    Hahaha... Varsågod! Flört

*Känner hur det hettar och spänner nere i mina jeans nu. Helst skulle jag vilja komma ur dem så snabbt som möjligt, men jag ligger kvar som förhäxad av ditt sköte. Den syrliga, något salta smaken, i kombination med doften från dig är nästan överväldigande. Bedövande. Jag blundar och koncentrerar mig hårdare på vad jag gör. Erfar plötsligt känslan av att du växer i min mun. Din klitoris svullnar allt mer och jag njuter av din allt snabbare andning och små kvidanden. De håller nu på att omvandlas till utdragna stön, och din kropp spänns i omgångar. Jag märker hur du lyfter på svanken och trycker dig allt hårdare upp mot mig. Du vill komma så nära som möjligt. Vill ha mig inuti dig. Jag tänker inte göra dig besviken!

Jag slår min ena arm runt din ländrygg och hjälper dig att komma så nära mig det bara går. Trycker dig upp och in mot mig. Upphetsningen av att få din våta mus hårt tryckt mot munnen är febrigt upphetsande. Jag ser stjärnor! Pressar dig ännu hårdare mot mig. Känner att jag börjar tappa besinningen av kåthet. Det bultar i skrevet, börjar nästan ömma lite. Snabbt sticker jag ned andra handen och knäpper slarvigt upp jeansen. Får av mig dom med ett kraftigt ryck och de hamnar halvvägs ner på låren. Jag låter de vara där så länge medan jag för upp handen igen och formar mitt pek-, och långfinger till en uppböjd ”krok”. Jag väter min fingrar i ditt blöta. Du är plaskvåt! Du stönar till högt när mina fingrar lätt glider upp i dig, och jag börjar direkt leta efter din känsliga punkt. Plötsligt känner jag den mjuka lilla knoppen och trycker till med fingertopparna. Ditt stön är genomträngande och för en kort sekund tror jag att du redan kommit. Men icke. Din rygg spänns som en pilbåge och skjuter upp från sägen. Hela min mun och haka dränks i ditt våta sköte. Jag kan inte låta bli att stöna till själv, men det blir ett ganska kvävt stön!

Jag börjar ivrigt fingra dig. Masserande trycker jag mina två fingrar upp mot dig. Smeker din g-punkt med retsamt kittlande rörelser. Får dig att stöna för varje tryck. Dina muskler krampar om mig och jag känner hur härligt tight du är. Nu är jag yr av kåthet. Åh jag vill kn-lla dig… nu..!*

• Speak up
    Anonym (Våt) skrev 2013-11-10 14:28:20 följande:
    Ligger i sängen och för upp mina fingrar som du beskrev! Sååå skönt! Och så våt jag är!
    Ooh... Låter mysigt, tjejen. Skäms Jag skulle gärna veta mer... *Sväljer hårt* (Önskar nästan jag var där nu!) Tungan ute
  • Speak up
    Anonym (Våt) skrev 2013-11-10 15:57:47 följande:
    Det var väldigt mysigt! Är sugen på att tillfredsställa mig igen nu när jag tänker på det...
    Oh, jag kan tänka mig det. Hjärta (Önskar återigen att jag var där..!) Det kittlar skönt i tungspetsen nu.
  • Speak up
    Anonym (Våt) skrev 2013-11-10 16:06:06 följande:
    Det bultar där nere! Vill samtidigt suga på någon hård. 
    Ojoj! Du låter riktigt upphetsad.. Skäms Hade mer än gärna hjälpt dig med både mun och fingrar!
Svar på tråden Kåt just nu?