• Speak up

Kåt just nu?

Anonym (xx) skrev 2013-11-10 16:48:15 följande:

Wow,  Speak up, du skriver bra! Skrivna ord är såå mycket bättre än att titta på trist porr, mer utrymme för fantasin.

Åh, man tackar så mycket! Alltid kul att få uppskattning. Solig (Jag hoppas att du är kvinna dessutom.)
  • Speak up
    Anonym (mhm) skrev 2013-11-10 16:56:03 följande:
    Speak up hur gammal är du? Skriver grymt bra. ;) 
    Hehe, tackar tackar! Jag är 29. Drömmer Kul att du uppskattar texten.
  • Speak up
    Anonym (xx) skrev 2013-11-10 17:01:58 följande:
    Javisst är jag kvinna, annars hade jag hetat xy Solig

Fast jag antar att en man som älskar att ge oralsex skulle tycka om din beskrivning därför att dom kan leva sej in i den och minnas känslan.... 
    Förlåt, jag kopplade inte xx till just kromosomer! Flört Nåväl, jag tar gärna emot uppskattning från män också naturligtvis. Fast kvinnor är ju ändå nåt speciellt! Solig
  • Speak up
    Anonym (mhm) skrev 2013-11-10 17:37:22 följande:
    Perfekt ålder ju, jag gillar lite äldre och mer erfarna killar! 
    Hehe, men vad trevligt då! Nästan så jag rodnar lite här. DrömmerVet att man inte ska ställa den här frågan, men jag kan inte låta bli. Hur gammal är du då? Flört
  • Speak up
    Anonym (mhm) skrev 2013-11-10 17:41:27 följande:
    Haha, det är inga problem. ;) Jag är 19 år.
    Alright. Perfekt ålder för mig med eftersom jag gillar lite yngre tjejer! Flört Hehe.
    Så, vad tyckte du om min lilla berättelse då? Pirrade det till nånstans under läsningen? 
  • Speak up
    Anonym (mhm) skrev 2013-11-10 17:47:14 följande:
    Det pirrade lite här och där, ska snart hoppa in i duschen, så tänkte göra något åt det där. :) 
    Mmmh... Det låter mysigt. Nästan så jag hade velat följa med in i duschen och hjälpa dig lite. DrömmerHjärta
    Wow! Du får nog berätta om hur det gick sen. Inboxa gärna! Flört
  • Speak up
    Anonym (fröken C) skrev 2013-11-10 19:05:51 följande:
    mm, du verkar veta vad du ska skriva för att få igång en tjej Speak ;)
    Hehe, säg inte att jag lyckades med dig också! Oskyldig
  • Speak up
    Anonym (xx) skrev 2013-11-10 19:21:07 följande:

Speak, du får starta en egen liten blogg eller tråd, "Speakers corner" , tror du skulle få många fans......{#emotions_dlg.flower}

Haha, nu överdriver du nog, fröken xx! Skäms Men tack så mycket för uppmuntran.
    Är det fler som önskar sig en liten erotisk berättelse så bara säg till! Flört 
  • Speak up
    Bettizzzz13 skrev 2013-11-12 13:43:47 följande:
    ja, just nu är jag riktigt kåt

Mmmmh... ;) Det gillar vi.
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-14 13:52:57 följande:
    Inte alls! HahahahahaGlad
    Det kommer, Matildet. Det kommer. Flört Haha...
Svar på tråden Kåt just nu?