Inlägg från: Anonym (Ung & kåt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ung & kåt)

Kåt just nu?

Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 21:15:53 följande:
    Det är lungt ja ska inte avslöja dig! Bara härligt och skriva med en sådan kåting som dig..Har du inte haft mer än 2 killar allså? Låter ju lite underligt!   När blev du av med oskulden då?   Jag är snart 40 och älskar sådana hetingar som dig  Yngsta som ja knullat var 16 då. vi träffas fortfarande nån gång ibland.  Skulle du kunna tänka dig o träffa nån i min ålder bara för sex?

Du lurade mig.... I början sade du att du trodde du var lite äldre än mig.. Jag sade runt studieåldern. Det är mer än lite.

Nä någon mer har jag haft. Första i gymnasiet 17.inget vidare bra. Sämre än så faktiskt. Blev bara avskräckt

Bästa var med kompisen i dubbelrummet. Det var ok. Han tyckte jag jättemycket om. Vi var ju påhejade av kompisen:) men han ville bara ha sex. Det var inte så längesedan men ändå inte nyligen.
  • Anonym (Ung & kåt)

Jag skulle nog kunna tänka mig en MAN som verkligen vet vad han gör, och inte ett fylleragg som stinker bakfylla gissningsvis 39-40 år.

• Anonym (Ung & kåt)

Något har jag vågat... Har betydligen roligare grejor än fingrar och dusch:) men du har nog rätt, det är nog dax att dra sig till sängen. En stund iaf::)

• Anonym (Ung & kåt)

Men hur vet jag att MANNEN inte har gömt sina kompisar eller ringer dem, efter han satt på mig ögonbindel och fäst mig vid sängen. Han kanske

Ställer mig på alla fyra, då jag suger honom smyger hans kompisar fram och smeker in kuken i mig i min redan uppslickade fitta. Mmmm. Jag skulle ju inte kunna använda stoppordet om jag hade velat för jag har munnen ful. Ni skulle bara kunna fortsätta utnyttja migsnällt men bestämt för att tillslut tömma dig i min mun och fitta. När ni var klara skulle behandlingen fortsätta av era kompisar. Hur länge. Skulle jag vilja lämna er? Jag kanske blir kvar hela helgen. Fortsätta bli utnyttjad till bristningsgränsen. Åh.

Nu ligger jag i sängen :):) ni två-tre lockar fram det värsta i mig..

Har jag sagt att jag älskar att läsa och skriva noveller:)

• Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 22:10:08 följande:
    Gött kom igen nu kåtis!  Prova lite med fingrarna vad du klarar  Ja ligger redan och är kåt som bara den, ser framför mig när du pullar din lilla fitta!  Sätt dig upp lite så kommer du åt bättre, och dra upp benen  också!  Så börjar du med klitorisen och smeker ena bröst vårtan!  Min kuk växer hela tiden tänk va skönt det hade varit o lära dig suga kuk,  för det kan du inte va?

Hur grovt vågar man skriva på fl. ? Vill inte att min anonymitet försvinner? Mamma och pappa läser här oxå
  • Anonym (Ung & kåt)

Skriv till mig.. Vad gör jag med er/ ni med mig... Är ingen höjdare på att suga bara smakat.. Mmmmm

• Anonym (Ung & kåt)

Hur mycket vågar jag skriva... Älskar att fantisera det jag inte fått uppleva. Skulle nästan kunna skicka på cam.. Fråga inte det för det gör jag inte

• Anonym (Ung & kåt)

Inte kraftig.. Har ungefär lika kroppsform som brass magdansare.. Älskar att röra på höfterna lagom stora runda bröst. De skulle gunga fint när jag kryper fram till dig i sängen och tar din i munnen, låta den växa sig till full storlek i munnen

• Anonym (Ung & kåt)

Vad gör du/ni? Nu.. Och med mig?

Ligger i sängen med min kanin. Missionären

• Anonym (Ung & kåt)

Provade med min kanin:) den är nog lite kortare men jag klarade av reflexen utan att bita:) skulle vilja suga dig hela vägen in till roten.. Långa drag och med tungan lapa runt ollonet

Svar på tråden Kåt just nu?