Inlägg från: Anonym (Ung & kåt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ung & kåt)

Kåt just nu?

Btw jag tycker inte om ordet slyna.. Fukten torkar bort i fittan. Andra ord... Skulle bara jag suga dig? Får jag inget själv:)

• Anonym (Ung & kåt)

Mmm våga r jag ta mer i munnen kan gärna avsluta där, men jag vill ju att någon/ några som vet vad de gör behandla mig rätt med kuken.

Dildon går ut och in med lugna sensuella drag samtidigt som jag skriver . Inte gå än.... Älskar att smeka mig själv länge och väl

• Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 22:42:46 följande:
    Härligt att du vill prova, då skulle jag smeka dina bröst vårtor styva samtidigt som du sög!

Mmmm jag nyper mig skälv i vårtorna.. Vad skönt det var när man samtidigt fich skönt där nere
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (våga) skrev 2014-01-06 22:52:51 följande:
    Nu håller jag bara dig i håret lite lätt,.
    Du har ju fått in den lagom långt för en  nybörjare.
    Du stannar till med läpparna runt ollonet, leker med tungan , jag njuter.

Du tar ner huvudet igen, fortsätter leker med tungan.
    lite svårt att få in tekniken i början, allt skall ju stämma.
    Handen säger jag, du börjar följa med med handen.
    Kramar lite hårdare, jag njuter, handen är fortfarande i din nacke.
    Du njuter av att få suga kuk på riktigt för första gången i ditt liv.

Du ökar takten, jag tittar ner och ser ditt mörka hår åka upp och ner över min kuk, dina bröst skymtar nedanför.
    Så upphettsande, nu håller jag ditt huvud stilla med handen i nacken.
    Ist så börjar jag knulla din mun i den takt och det djup JAG vill.
    Du tar emot njuter.
    Det är så skönt.
    Det är nära mkt nära.
    Nu kommer jag håller extra hårt i nacken så du ej kommer undan.
    Du blir schockad av kraften nr första strålen sperma träffar dig i gommen.
    Känslan när du känner sperman fara förbi din hand  och sen hur det träffar dig i munnen.
    Du sväljer undan, det smakar OK, men ovanligt, lita salt slemmigt, men du klarar det fint.
    När jag har tömt mig i din söta mun så släpper jag nacken du tittar upp på mig, du ler.
    Du har precis sugit en kuk till sprut och svalt sperman i debuten.

Grattis säger jag var suveränt.
    Nu din tur.....

Ah.... Vad härligt det låter vilken överraskning när din grova sprutar i min mun..

Jag slickar dig ren från din härliga kuksaft. Jag vänder mig om så jag samtidigt som jag suger så kommer du åt min renrakade ungfitta. Samtidigt som du börjar slicka mig känner jag hur din kuk reser sig igen och jag suger dig hårdare och grovarbeta än vad du varit på evigheter.

Vad skall hända nu, tänker jag för mig själv. Jag har inte varit i en sån här situation förr med en man som vet vad han gör
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 22:57:15 följande:
    Klart du ska få smaka kuken du har ju gjort den så styv!   Ja skulle ställa dig på alla fyra och sakta köra in kuken i din redan fuktiga fitta,    För den är väl fuktig ?  Känn efter så ja vet så kan du stå kvar på alla fyra sedan!  Och bara vänta på kuken , du kan smeka klitoris samtidigt!

Står på alla fyra! Några kuddar under magen så jag kommer upp lite. Svårt med mob i ena och kanin i andra:) mmm jättevåt kaninen glider fint och snudder därbak lite med öronen:) inte för snabbt för då går det ..............
  • Anonym (Ung & kåt)

Är lite rädd för bakifrån... Dåliga erfarenheter. En kille dunkade in i botten.. Jätteont... försiktigt

• Anonym (Ung & kåt)

Har ni lämnat mig:(

E det bara en tjej till kvar här..:)

• Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (våga) skrev 2014-01-06 23:13:53 följande:
    Jag tar tag i dig och lyfter dig så att du står över mig i en 69?a.
    Det var ju ej direkt svårt med din nätta flickkropp.
    Jag ser din fina rakade mus där blygdlpparna är alldeles svullna och öppnar sig för mig.
    Sliter till mig en kudde under nacken.
    Du suger.
    Du slutar aldrig för du är så nöjd att det gick så bra första gången.
    Jag är så kåt så jag slaknar aldrig och med din fina mus framför munnen så kan man ju ej bli annat än superkåt.

Jag sluter omgående läpparna runt din klitta som glänser av fittsaft.
    Du smakar så gott.
    Tungan börjar nu leka med den.
    Munnen suger in hela området runt klittan, tungan leker med den.
    Du tar nu ut kukn och lägger kinden på mitt lår och stönar, detta har du aldrig upplevt, så skönt.
    Jag leker med dig slickar dig, du ligger där och njuter.
    Tar handen, lyfter upp ditt huvud och pressar in kuken i din mun igen, längre än alla andra gånger.
    Jag slutar slicka dig, ena armen äru mellan dina ben så överarmen sticker ut.
    Nu smiskar jag till dig lätt på rumpan, du gnyr av smärta och upphettsning.
    Handen smeker nu din mus, ett finger glider in i dig, det är trångt, halt, superhärlig.
    Bara väntar tills jag får knulla den hårt.
    Fingrarna är blöta, dom smkeer dig uppåt, mot stjärten, dom smkeer runt rosetten, mjukar upp den lite...

Har aldrig upplevt något så skönt som en riktig Man slickar... Kaninen smeker nu klittan.. Sängen är riktigt våt under mig:) ta det försiktigt med fingrarna jag är trång och ovan..

Känner hur mina lår börjar rycka av din tunga och fingrar... Ahhh
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 23:15:59 följande:
    Underbart tjejen då skulle jag stuckit in kuken i dig med en stöt om du är så fuktig... Och du hade fått smeka klitoris samtidigt,   Så hade jag knullat på dig rätt bra fast du är trång i din lilla fitta.... Så kör du med kanin in o ut nu så det känns som min kuk är i dig.... Sen hade jag frågat om du vill bli mera uppfylld?   Vill du det?

Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 23:15:59 följande:
    Underbart tjejen då skulle jag stuckit in kuken i dig med en stöt om du är så fuktig... Och du hade fått smeka klitoris samtidigt,   Så hade jag knullat på dig rätt bra fast du är trång i din lilla fitta.... Så kör du med kanin in o ut nu så det känns som min kuk är i dig.... Sen hade jag frågat om du vill bli mera uppfylld?   Vill du det?

Du måste vara försiktig... Iaf i början mmm klart jag vill.. Skulle älska mer av en erfaren man. Mer.... Vill ..
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (våga) skrev 2014-01-06 23:22:28 följande:
    Nu börjar jag slicka igen.
    Du njuter, suger, ett finger är nu i dig och smeker dig, in upp mot baksidan av klittan där g punkten sitter.

Hittar det där lite knottriga området och smeker dr samtidigt som tungan slickar och munnen suger in hela området.

Märker på dig att du kommer närmre och närmre, ditt underliv börjar röra sig lite.
    Nu lite mer, du trycker dig mot mitt finger.
    Roterar underlivet.
    Nu tar du ut kuken och börjar stöna mer och mer, känner hur du börjar förkrampa lite.
    Då för jag in ett välfuktat finger i din stärt och du EXPLODERAR i en makalös orgasm, du skriker, lätt.
    Kramar mina fingrar med dina båda hål.
    Du skakar och till slut faller du framåt och ramlar ihop på mig, fingrarna fösöker jag ha kvar så länge som möjligt och det slutar med att du slår bort handen för du är sådär efterorgasmkänslig....

Jag är inte känslig efter:) men trodde bara män Hade g punkt.. Kanske jag är det efter g org:) jag ligger på dig med mina orgasmsafter droppandes på dig är så kåt att jag inte vet vad jag skall göra.....
Svar på tråden Kåt just nu?