• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Vadtogallanormalavägen

Min ringa erfarenhet av livet så är alla nymfomaner (kvinnliga) jag träffat lite av kontrollfreaks - personer med otroligt stort kontrollbehov - och när man har sex så balanserar man upp det/hittar ett sätt att släppa kontrollen - för man kan inte ha kontroll i en orgasm....

Och när man slöpper det så blir livet lite mer harmoniskt.... klart man behöver få ligga lite - men inte HELa dagarna för då blir ju livet jobbigt till slut...eller?

Hur det gäller för män - vet ej... tar man saken i egna händer då blir man lugn och tänker klart sen;)

• Anonym (Monika)
    Anonym (Hård08) skrev 2016-10-08 00:45:59 följande:
    Beskriv bröstvårtorna...
    Dom är inte så stora
  • Vadtogallanormalavägen

Förlåt dock om jag förstörde stämningen!

Vet själv hur det är när man är på det humöret vid den här tidpunkten! Jag har bara löst det ikväll redan

(Det är väl fan att inte folk ska få ligga ordentligt så man kan göra något annat än att hänga på FL:s sexchatt såhär dags:p :D)

• xebbotx
    Anonym (Monika) skrev 2016-10-08 00:40:34 följande:

Rödhårig, slank, små bröst och 25 år

Jag är här för dig.... ;)
  • Björnen13
    Anonym (Ms Dreamy) skrev 2016-10-07 23:40:04 följande:

Såååå...

Samma "problem" här. Min man tar aldrig initiativ. Jag vill bara bli påsatt. Gått sexkurs, gick till tjejkompisarna ikväll med ett ägg inne, yogar och är vig. Skulle testa allt! Är den perfekta frun i det avseendet. Sexchattar nästan med en manlig bekant och kan inte låta bli... Måste få utlopp för min lust!

Sexchat är väl så jäddra uppkåtande mmm och härligt
  • Dansar alltid nykter
    Anonym (Monika) skrev 2016-10-08 00:28:24 följande:

Står på alla fyra och väntar på dig med trosorna på 

Då hade jag ställt mig bakom dig och gnidit min hårda kuk mot din fitta genom trosorna

Göra dig riktigt våt först.
  • sugenman53
    Anonym (Monika) skrev 2016-10-08 00:40:34 följande:
    Rödhårig, slank, små bröst och 25 år
    mmm låter yummie :)
  • MatheusB95

Sjukt kåt hela tiden, varit så en längre tid då det var ett tag sedan min senaste sexuella relation och jag känner att jag måste lösa detta på något sätt, varit ensam alldeles förlänge.

Behöver någon som kan råda bot mot min ensamhet. är en 21 årig kille med ganska fit kropp men träffar knappt några tjejer alls, men blir väl så här när man aldriga är ute och hittar på saker så får ragga upp någon här inne istället haha ända stället jag träffar folk på är komvux och gymmet men på mitt gym är det knappt några tjejer samt på komvux så verkar alla vara för sig själva.

Glad för tips, förlåt om det är lite off topic men har ju trots allt med kåthet att göra.

Svar på tråden Kåt just nu?