• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (hoppsan)
    Dasenhard skrev 2016-10-10 13:38:01 följande:

Är 47 år

Är du såååå gammal? Jag trodde du var ca 27 med tanke på dina kommentarer.
  • Anonym (Monika)
    Dansar alltid nykter skrev 2016-10-10 07:30:18 följande:
    Ja det har ni ju ;) mycket roligare grejer..

Hade gärna använt min tunga och fått dig att njuta

Jag har i och för sig bara två dildos med och utan vibration.
    Jag tycker det är mycket trevligt att bli slickat till en orgasm    
  • Nyfikenman84

Finns i gbg är 32 om någon är är lika kåt som jag. Klättrar snart på väggarna. Kik? Lisifer10

• Nyfikenman84
    Nyfikenman84 skrev 2016-10-10 22:27:00 följande:

Finns i gbg är 32 om någon är är lika kåt som jag. Klättrar snart på väggarna. Kik? Lisifer10

Lusifer10 ska det vara
  • Anonym (Amanda)

Är riktigt kåt! Skulle absolut vara trevligt med ett knull men längtar framförallt efter någon som kan slicka min nyrakade fitta! Shit vad det är skönt alltså när en kille vet vad han ska göra med tungan och fingrarna. Blir ju alldeles galen och skakis bara jag tänker på det! Får väl bli att ta till dildon ikväll igen då... :(

• Anonym (Livsnjutaren)
    Anonym (Amanda) skrev 2016-10-10 23:26:22 följande:

Är riktigt kåt! Skulle absolut vara trevligt med ett knull men längtar framförallt efter någon som kan slicka min nyrakade fitta! Shit vad det är skönt alltså när en kille vet vad han ska göra med tungan och fingrarna. Blir ju alldeles galen och skakis bara jag tänker på det! Får väl bli att ta till dildon ikväll igen då... :(

Du menar alltså om en kille hade stuckit in sin tungspets i din skåra och samtidigt fingerpumlat dig lite lätt som en liten frestelse så hade det funkat rätt bra. Till att börja med alltså
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (Livsnjutaren) skrev 2016-10-10 23:38:00 följande:

Du menar alltså om en kille hade stuckit in sin tungspets i din skåra och samtidigt fingerpumlat dig lite lätt som en liten frestelse så hade det funkat rätt bra. Till att börja med alltså

Ha ha ja det hade funkat alldeles utmärkt!
  • Anonym (Livsnjutaren)
    Anonym (Amanda) skrev 2016-10-11 00:04:28 följande:

Ha ha ja det hade funkat alldeles utmärkt!

För att sen fortsätta med sina läppar mot dina "läppar" medans händer utforskar lite nyfiket de mer intima delarna
  • Anonym (GiftMan39)

Det är värst på morgonen....

Svar på tråden Kåt just nu?