Kåt just nu?
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Är 47 år
Finns i gbg är 32 om någon är är lika kåt som jag. Klättrar snart på väggarna. Kik? Lisifer10
Finns i gbg är 32 om någon är är lika kåt som jag. Klättrar snart på väggarna. Kik? Lisifer10
Är riktigt kåt! Skulle absolut vara trevligt med ett knull men längtar framförallt efter någon som kan slicka min nyrakade fitta! Shit vad det är skönt alltså när en kille vet vad han ska göra med tungan och fingrarna. Blir ju alldeles galen och skakis bara jag tänker på det! Får väl bli att ta till dildon ikväll igen då... :(
Är riktigt kåt! Skulle absolut vara trevligt med ett knull men längtar framförallt efter någon som kan slicka min nyrakade fitta! Shit vad det är skönt alltså när en kille vet vad han ska göra med tungan och fingrarna. Blir ju alldeles galen och skakis bara jag tänker på det! Får väl bli att ta till dildon ikväll igen då... :(
Du menar alltså om en kille hade stuckit in sin tungspets i din skåra och samtidigt fingerpumlat dig lite lätt som en liten frestelse så hade det funkat rätt bra. Till att börja med alltså
Ha ha ja det hade funkat alldeles utmärkt!
Det är värst på morgonen....
Ja, fuktig nu...