• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Kåtpreggo)

Vad kan du göra för att hjälpa mig ?

Anonym (H.F) skrev 2017-04-03 18:59:20 följande:

Ställer upp direkt kåtpreggo

• Anonym (bananen)
    Anonym (Kåtpreggo) skrev 2017-04-04 13:53:20 följande:

Jag kan knulla din savande fitta, långe och hårt.
  • Dasenhard
    Anonym (Kåtpreggo) skrev 2017-04-04 13:53:20 följande:

Jag vet vad jag hade gjort med dig
  • Anonym (H.F)

Jag kan hjälpa dig med det du behöver hjälp med kåtpreggo

• smeden75
    Anonym (Kåtpreggo) skrev 2017-04-04 13:52:48 följande:

Har du en stor? Är du bra i sängen? Gillar du bröst ?

Jag har väl en en helt normal, ja jag anser mig bra i sängen... Älskar att få tjejen att komma... Och se henne njuta.. Gillar att hålla henne nära orgasmens gräns och reta henne till vansinne för att sedan låta henne komma. Bröst vem älskar inte bröst! =)
  • Anonym (Desperata)

Fantastiskt att se dessa kåta pojkar och gubbar desperat jaga första kvinnliga kommentar som dyker upp.

Om ni nu är så himla bra i sängen och gör allt för kvinnors njutning hur kommer det då sig att ni är här och desperat jagar alla ni ser.

Är ju oftast samma namn som dyker upp med och ni vet vilka ni är, hela fl vet det med.

• smeden75
    Anonym (Desperata) skrev 2017-04-05 19:02:54 följande:

Fantastiskt att se dessa kåta pojkar och gubbar desperat jaga första kvinnliga kommentar som dyker upp.

Om ni nu är så himla bra i sängen och gör allt för kvinnors njutning hur kommer det då sig att ni är här och desperat jagar alla ni ser.

Är ju oftast samma namn som dyker upp med och ni vet vilka ni är, hela fl vet det med.

Så för att man är bra i sängen får man per automatik ligga mycket?

Vad är problemet med dig? Jag är singel, älskar sex och gör vad jag vill... Vad spelar det dig för roll vad jag eller andra gör?? Har inte läst något otrevligt i den här tråden... Så Stör det dig, är det ganska enkelt... Det är bara att sluta läsa det som skrivs... Sluta va bitter och lev livet istället!!
  • Anonym (Telmand)
    smeden75 skrev 2017-04-05 20:58:05 följande:

Så för att man är bra i sängen får man per automatik ligga mycket?

Ja faktiskt. Desperata har helt rätt. Jävlar vad begåvningsreserven här blir baitade och outar sig själva som de desperata miffon de är.
  • Dasenhard
    Max89 skrev 2017-04-06 22:48:46 följande:

Jag e så sugen på att suga en hård kuk just nu

Hade varit skönt att få bli avsugen
Svar på tråden Kåt just nu?