• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • SUV
    Anonym (Maria) skrev 2013-11-10 17:04:51 följande:
    Ja, jättekåt :( och sambon är iväg och jagar vildsvin och kommer hem först på tisdag Osis

Osis då
  • solis74

Va man inte kåt innan så blev man det nu ;)

• Speak up
    Anonym (mhm) skrev 2013-11-10 16:56:03 följande:
    Speak up hur gammal är du? Skriver grymt bra. ;) 
    Hehe, tackar tackar! Jag är 29. Drömmer Kul att du uppskattar texten.
  • Speak up
    Anonym (xx) skrev 2013-11-10 17:01:58 följande:
    Javisst är jag kvinna, annars hade jag hetat xy Solig

Fast jag antar att en man som älskar att ge oralsex skulle tycka om din beskrivning därför att dom kan leva sej in i den och minnas känslan.... 
    Förlåt, jag kopplade inte xx till just kromosomer! Flört Nåväl, jag tar gärna emot uppskattning från män också naturligtvis. Fast kvinnor är ju ändå nåt speciellt! Solig
  • Anonym (mhm)
    Speak up skrev 2013-11-10 17:31:45 följande:
    Hehe, tackar tackar! Jag är 29. Drömmer Kul att du uppskattar texten.
    Perfekt ålder ju, jag gillar lite äldre och mer erfarna killar! 
  • Speak up
    Anonym (mhm) skrev 2013-11-10 17:37:22 följande:
    Perfekt ålder ju, jag gillar lite äldre och mer erfarna killar! 
    Hehe, men vad trevligt då! Nästan så jag rodnar lite här. DrömmerVet att man inte ska ställa den här frågan, men jag kan inte låta bli. Hur gammal är du då? Flört
  • Anonym (mhm)
    Speak up skrev 2013-11-10 17:39:11 följande:
    Hehe, men vad trevligt då! Nästan så jag rodnar lite här. DrömmerVet att man inte ska ställa den här frågan, men jag kan inte låta bli. Hur gammal är du då? Flört
    Haha, det är inga problem. ;) Jag är 19 år.
  • Speak up
    Anonym (mhm) skrev 2013-11-10 17:41:27 följande:
    Haha, det är inga problem. ;) Jag är 19 år.
    Alright. Perfekt ålder för mig med eftersom jag gillar lite yngre tjejer! Flört Hehe.
    Så, vad tyckte du om min lilla berättelse då? Pirrade det till nånstans under läsningen? 
  • Anonym (mhm)
    Speak up skrev 2013-11-10 17:43:07 följande:
    Alright. Perfekt ålder för mig med eftersom jag gillar lite yngre tjejer! Flört Hehe.
    Så, vad tyckte du om min lilla berättelse då? Pirrade det till nånstans under läsningen? 
    Det pirrade lite här och där, ska snart hoppa in i duschen, så tänkte göra något åt det där. :) 
  • Speak up
    Anonym (mhm) skrev 2013-11-10 17:47:14 följande:
    Det pirrade lite här och där, ska snart hoppa in i duschen, så tänkte göra något åt det där. :) 
    Mmmh... Det låter mysigt. Nästan så jag hade velat följa med in i duschen och hjälpa dig lite. DrömmerHjärta
    Wow! Du får nog berätta om hur det gick sen. Inboxa gärna! Flört
Svar på tråden Kåt just nu?