• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Speak up
    Anonym (Våt) skrev 2013-11-10 14:28:20 följande:
    Ligger i sängen och för upp mina fingrar som du beskrev! Sååå skönt! Och så våt jag är!
    Ooh... Låter mysigt, tjejen. Skäms Jag skulle gärna veta mer... *Sväljer hårt* (Önskar nästan jag var där nu!) Tungan ute
  • Anonym (Våt)
    Speak up skrev 2013-11-10 14:31:10 följande:
    Ooh... Låter mysigt, tjejen. Skäms Jag skulle gärna veta mer... *Sväljer hårt* (Önskar nästan jag var där nu!) Tungan ute
    Det var väldigt mysigt! Är sugen på att tillfredsställa mig igen nu när jag tänker på det...
  • Speak up
    Anonym (Våt) skrev 2013-11-10 15:57:47 följande:
    Det var väldigt mysigt! Är sugen på att tillfredsställa mig igen nu när jag tänker på det...
    Oh, jag kan tänka mig det. Hjärta (Önskar återigen att jag var där..!) Det kittlar skönt i tungspetsen nu.
  • Anonym (Våt)
    Speak up skrev 2013-11-10 15:59:28 följande:
    Oh, jag kan tänka mig det. Hjärta (Önskar återigen att jag var där..!) Det kittlar skönt i tungspetsen nu.
    Det bultar där nere! Vill samtidigt suga på någon hård. 
  • Speak up
    Anonym (Våt) skrev 2013-11-10 16:06:06 följande:
    Det bultar där nere! Vill samtidigt suga på någon hård. 
    Ojoj! Du låter riktigt upphetsad.. Skäms Hade mer än gärna hjälpt dig med både mun och fingrar!
  • Anonym (xx)

Wow,  Speak up, du skriver bra! Skrivna ord är såå mycket bättre än att titta på trist porr, mer utrymme för fantasin.

• Speak up
    Anonym (xx) skrev 2013-11-10 16:48:15 följande:

Wow,  Speak up, du skriver bra! Skrivna ord är såå mycket bättre än att titta på trist porr, mer utrymme för fantasin.

Åh, man tackar så mycket! Alltid kul att få uppskattning. Solig (Jag hoppas att du är kvinna dessutom.)
  • Anonym (xx)
    Speak up skrev 2013-11-10 16:50:00 följande:
    Åh, man tackar så mycket! Alltid kul att få uppskattning. Solig (Jag hoppas att du är kvinna dessutom.)
    Javisst är jag kvinna, annars hade jag hetat xy Solig

Fast jag antar att en man som älskar att ge oralsex skulle tycka om din beskrivning därför att dom kan leva sej in i den och minnas känslan.... 
  • Anonym (Maria)

Ja, jättekåt :( och sambon är iväg och jagar vildsvin och kommer hem först på tisdag :(((

Svar på tråden Kåt just nu?