Kåt just nu?
Ok :) puss sov gott... PS gick det för dig under chatten?
Ok :) puss sov gott... PS gick det för dig under chatten?
Wtf har ni smygläst? :)
Känns som att de bara leker med mig:) undrar hur mycket våra träffar skulle bli för min skull och hur mycket för att stilla sin egen kåthet på osäkert lammkött :(
Vet inte om jag skall skratta eller gråta.
:) men denna kväll har varit super skön :)
Jo. Min kompis hämtade mig i fredags och vi åkte ned till hennes pojkvänns strandhus:) när vi kom dit hade pojkvännen (snygg och vältränad:)) lagat en härlig måltid och skaffat fint vin. Det var en fin romantisk middag:)
Efter det badade vi i deras badtunna.
Stämningen, vinet och det varma vattnet gjorde mig olidligt kåt och snart satt vi tre och kystes och smektes i vattnet.
Vi avbröt där för grannarnas skull:)
Men efter vi dushat och torkat av oss fortsatte vi in i deras sängkammare.
Jag hamnade i en 69 med lina:) första gången jag smakade på en tjej mmm:)
Hennes pojkvänn fick ett samtal och försvan ut i köket, vi hade ändå händerna fulla:)
Fortsätter sen :) fick besök
Ooj där kom ett namn med:(
Pojkvännen kom tillbaka efter bara någon minut och stoppade snabbt och hårt in den i lina, precis ovanför min tunga( jag låg under) han varvade lite mellan hennes fitta och min mun mmmm:) lina klev av mig när jag låg där med hennes pojkväns kuk långt ned i halsen. Hon fumlade med något, jag såg inte vad och sen förde hon ihop mina knän, lyfte upp benen och något stort hårt trängde in i mig. Jag trodde först det var en strappon men hon lade sig jämte mig och kuken i min mun försvann. När jag då såg en ny jättesnygg karl halvlåg över mig och knullade fick jag min första orgasm i ren överraskning. Stor muskulös och en jättesnygg axeltatuering :) grrrr:). Vi fortsatte en stund till innan killarna var färdiga. Jag var jättenöjd iallafall:).
Kvällen och helgen fortsatte med sex i hela huset. Badrum soffa säng. Alla fyra eller bara vi två.
Jag och den snygge skall fortsätta träffas:)))) får se om det leder någonstans:) puss å kram ung & kåt
Jättekåt i sommarvärmen efter en längre tids torka.... Skulle snart nästan kunna göra vad som för att få något
Ja, jag har varit våt hela dagen, skulle göra vad som helt för en skön kuk!
Så ligger man här ensam igen och ingen som tar hand om mig:( skulle verkligen vilja ha något nu