Kåt just nu?
Självklart är man det, är ju fredag. Men sambon sover så ja besvikelsens kalk är bitter.....
Självklart är man det, är ju fredag. Men sambon sover så ja besvikelsens kalk är bitter.....
Det var inget fel med det. Bara mycket och med många, ibland samtidigt! Och det är till viss del fl s fel! Men jag ångrar inget.. Det är hans förlust, inte min. "Visa endast" är en ledtråd! I denna tråden, och i "slynigaste jag gjort"tråden är mitt namn fl-slyna
Han var väl inget för dig heller då om han hängde upp sig på historik... Du hittar nytt bättre. Sen är det såklart alltid surt när man inte får knulla när man är sugen..
[quote=74774954][quote-nick]LostInTranslation skrev 2015-01-30 23:53:37 följande:[/quote-nick]Du är inte ensam haha. Fin tröst va? Har alltid önskat att man teleportering hade uppfunnits, då hade vi haft en mycket bra plan ! Men man får köra de gamla klassiska knepen istället som ju inte direkt brukar göra det bättre....[/
Oj! Ja det låter ju inte helt fel:) ligga själv i en kall säng och onanera är som att släcka en eld med bensin... Jag hade inte sagt nej om en man promenerade rakt fram ur väggen med en svajande stolthet som visade vägen:)
Du hade bara behövt gå rakt fram till en väntande jag:))
Du får inboxa så får vi göra en plan
Ge mig din adress då. :-P
Haha.. jag som är fegis kommer inte åka till dig, men bilder kan ju skickas fram och tillbaka. :-*
Puss puss
Säkert lätt för dig att hitta killar.
Peter37, din morsa vill nog se din vidriga kuk.
Hallå där. Gärna berätta mer.
Du vet nog:) vi pratade lite i slynigast tråden:) det är jag som är fl-slyna
Ja, jag vet, men jag vill gärna höra mer.
Puss
Ja, jag vet, men jag vill gärna höra mer.
Puss
Oooo, nu det var riktigt fint och het!
Undrar vad det andra sexet var.
Härligt snygging! Skulle du vilja träffa några Grovare killar att ha där i badkaret säg te
Ska du ta fram din rabbit nu...
Det kunde nästan vart ja ha. Tatueringar har ja men på axlar och armar som trädgårdsarbetare har man sett en del nakensolaare och badare en gång var det en dam som rensade rabbater när jag va där i enbart kort kjol utan något under ha.
Jag funderade på att sätta på en sådan film som jag berättade om tidigare och bara ligga och smeka och pulla tills det går:) men det kräver kanske något som fyller hålet med:)