• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 21:01:18 följande:
    Jag frågade mamma om hon verkligen tyckte om smisk och det gjorde hon, hon blev lite fårvånad att jag hört dem.
    Och brasse tjejer hade ett blod påstod hon också..
    Jag är lite över 20 mer exakt vill jag inte säga. Man kan snart lista ut vem jag är på detaljerna jag nämt nu:(
    Hur gammal är du själv då "kåt också"
    Det är lungt ja ska inte avslöja dig! Bara härligt och skriva med en sådan kåting som dig..Har du inte haft mer än 2 killar allså? Låter ju lite underligt!   När blev du av med oskulden då?   Jag är snart 40 och älskar sådana hetingar som digFlört  Yngsta som ja knullat var 16 då. vi träffas fortfarande nån gång ibland.  Skulle du kunna tänka dig o träffa nån i min ålder bara för sex?
  • Anonym (Ung & kåt)

Det hade kanske känts lätare med en trekant så tjejen kan visa hur man gör bäst? :) alltså man tjej jag ? Mm.. Nä jag vet inte. Och till på köpet har vi nog kapat tråden:) men spännande är det:) fladdrar fjärilar i magen och något annat där nere :)

• Anonym (våga)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 21:20:11 följande:
    Det hade kanske känts lätare med en trekant så tjejen kan visa hur man gör bäst? :) alltså man tjej jag ? Mm.. Nä jag vet inte. Och till på köpet har vi nog kapat tråden:) men spännande är det:) fladdrar fjärilar i magen och något annat där nere :)
    Tja du, man kan ej få allt

Har man en öppen syn på allt så funkar det
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 21:15:53 följande:
    Det är lungt ja ska inte avslöja dig! Bara härligt och skriva med en sådan kåting som dig..Har du inte haft mer än 2 killar allså? Låter ju lite underligt!   När blev du av med oskulden då?   Jag är snart 40 och älskar sådana hetingar som dig  Yngsta som ja knullat var 16 då. vi träffas fortfarande nån gång ibland.  Skulle du kunna tänka dig o träffa nån i min ålder bara för sex?

Du lurade mig.... I början sade du att du trodde du var lite äldre än mig.. Jag sade runt studieåldern. Det är mer än lite.

Nä någon mer har jag haft. Första i gymnasiet 17.inget vidare bra. Sämre än så faktiskt. Blev bara avskräckt

Bästa var med kompisen i dubbelrummet. Det var ok. Han tyckte jag jättemycket om. Vi var ju påhejade av kompisen:) men han ville bara ha sex. Det var inte så längesedan men ändå inte nyligen.
  • Anonym (Ung & kåt)

Jag skulle nog kunna tänka mig en MAN som verkligen vet vad han gör, och inte ett fylleragg som stinker bakfylla gissningsvis 39-40 år.

• Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 21:20:11 följande:
    Låter trevligt att du vill testa tre kant!  Har du lekt med en tjej förut?  Ja kan lösa det för dig ja har några tjejer som ställer upp. Skönt att det pirrar i fittan på dig!  Men du har ju redan smekt dig med vatten slangen idag!   Så nu får du lägga dig i sängen och pilla lite på klittan först.    Och sedan sticka in ett finger i dit fitt hål, och ett till när du börjar bli fuktig!   Sen får du prova om du får in 3 fingrar efter en stund, så det spänner lite i din lilla fittaFlört       Fyra får du nog inte in men prova gärna!   Hör av dig sedan hur det gick kåtisTungan ute
  • Anonym (våga)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 21:37:14 följande:
    Jag skulle nog kunna tänka mig en MAN som verkligen vet vad han gör, och inte ett fylleragg som stinker bakfylla gissningsvis 39-40 år.
    Jo men detta kanske skulle vara fler ggr, för att du skall lära dig.
    Ha frågor, våga lite mer nästa gång osv.....
    Och för att det skall bli bra bör ju mannen få en chans, första gången kanske lite spännt...
  • Anonym (Ung & kåt)

Något har jag vågat... Har betydligen roligare grejor än fingrar och dusch:) men du har nog rätt, det är nog dax att dra sig till sängen. En stund iaf::)

• Anonym (våga)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:00:47 följande:
    Något har jag vågat... Har betydligen roligare grejor än fingrar och dusch:) men du har nog rätt, det är nog dax att dra sig till sängen. En stund iaf::)
    MYSIGT!!!
    Hoppas det var härligt!!!
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:00:47 följande:

Gött kom igen nu kåtis!  Prova lite med fingrarna vad du klararFlört  Ja ligger redan och är kåt som bara den, ser framför mig när du pullar din lilla fitta!  Sätt dig upp lite så kommer du åt bättre, och dra upp benen  också!  Så börjar du med klitorisen och smeker ena bröst vårtan!  Min kuk växer hela tiden tänk va skönt det hade varit o lära dig suga kuk,  för det kan du inte va?
Svar på tråden Kåt just nu?