• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (kåt också)

Vad söker du efter då?

• Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 19:29:01 följande:
    Vad söker du efter då?

Vet inte, har inte bestämt mig helt än.. Jag har ju min fantasi:) men vet inte om jag vågar:(
  • Anonym (våga)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 19:43:30 följande:

Vet inte, har inte bestämt mig helt än.. Jag har ju min fantasi:) men vet inte om jag vågar:(
    Du får väl göra ett försök ivf.
    Vissa fantasier gör sig bäst som fantasier.
    Men din var väl ej orimlig.

Kan ju vara hett att bli behandlad av ngn som VERKLIGEN vet vad han gör.
  • Anonym (Ung & kåt)

Är det inte lite orimligt att en oerfaren blygis som jag, jag vet knappt hur man rullar på en kondom. Skulle träffa någon okänd från internet? Och hans kompisar? Fastspänd med bojor? Jag startade bara detta kontot för att följa min kusins gravidtråd.. Det var inte meningen att skriva här

• pojken81
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 20:00:07 följande:
    Är det inte lite orimligt att en oerfaren blygis som jag, jag vet knappt hur man rullar på en kondom. Skulle träffa någon okänd från internet? Och hans kompisar? Fastspänd med bojor? Jag startade bara detta kontot för att följa min kusins gravidtråd.. Det var inte meningen att skriva här
    Skicka ett PM till mig så kan vi prata vidare ;)
  • Anonym (våga)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 20:00:07 följande:
    Visste ej att du var så oerfaren.
    Kan ju vara lite farligt då, speciellt det di skrev om alla hål.
    Håll det vid en fantasi då!

Som du kanske genomför senare i livet
  • Anonym (kåt också)

Du behöver nog ha nån som knullar dig först om du är så kåt av dig!  Hur många har du legat med än? Du får nog vänta med din fantasi ett tag till tror jag, än om den tänder digGlad

• Anonym (Ung & kåt)
    pojken81 skrev 2014-01-06 20:01:51 följande:
    Skicka ett PM till mig så kan vi prata vidare ;)

Nejtack vill nog fortsätta skriva här. Vågar nog inte börja skriva privat just nu
  • pojken81
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 20:15:45 följande:

Nejtack vill nog fortsätta skriva här. Vågar nog inte börja skriva privat just nu
    Det är helt okej! Och ändrar du dig så är det bara höra av dig..
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 20:02:24 följande:
    Du behöver nog ha nån som knullar dig först om du är så kåt av dig!  Hur många har du legat med än? Du får nog vänta med din fantasi ett tag till tror jag, än om den tänder dig

Min kusin skämtar ofta om att jag behöver en tränare, ungefär som om jag vore ett ungsto som behövde ridas in... Det har bara blivit några.. Det har känts som att de bara vill ha min kropp en gång att knulla och sen gå vidare:( men min kusin säger att med min kropp borde jag kunna få vem jag vill( mamma är brasse) och jag brås på henne fast jag är mycket ljusare.
Svar på tråden Kåt just nu?