December bebis 2013
Hej! Hoppar också in! Beräknad 13 december, mår bra hittills!
Hej! Hoppar också in! Beräknad 13 december, mår bra hittills!
Tycker också gravidkalendern är bra!
Provet är till 90 procent säkert, det finns alltså en felmarginal på 10 procent.
Går in i vecka 12 idag, fortfarande illamående och rejält trött, hoppas det går över snart, verkar ju som många här har börjat må bättre, låter lovande!
Lite nervös över rul imorgon, men verkar ju som att det oftast går bra ; ) känner lite rörelser i magen, mysigt! Tror på pojke, har en flicka, så blir spännande! Någon som gjort rul på Emma kliniken i Malmö?
Min lilla är också lugnare i magen än jag minns att min första dotter var, men hon är ett riktigt energiknippe så lite mindre bus gör inget ; )
Någon som kan dela med sig om hur mycket dem gått upp nu när det var invägning ? Känns som jag bara flyger upp i vikt... är magen större nu än med bebis nummer 1 ? :O så mycket tankar om hur andras andra graviditeter är om jag är ensam eller om det är fler hihi Tacksam för svar kram
Hej! Vilka fina magbilder! Min har också börjat växa nu, +3kg och är i vecka 24. Bebisen sparkar för fullt och jag mår fint, förutom ont i svanskotan/vänster skinka, inte kul! Någon som har samma och vet vad det kan bero på? Jag cyklar till och från jobbet, blir ca 1,5mil varje vardag och så har jag börjat på gravidyoga, så det känns skönt att hålla igång!
Fogarna?
Cykla är bra! Det gör jag med känns mkt brs. Frisk luft rörelse.. och man vaknar till!
Alltså! Inte ok att bm gör såhär, blir så förbannad! Ring chefen och berätta om mötet, kräv att få en ny bm och njut av graviditeten! Kram