sarak skrev 2013-10-10 19:38:14 följande:
En galet stressig vecka på jobbet. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det här. Känner att jag inte pallar. Kroppen protesterar med, massor av sammandragningar hela dagen idag. Kommer förmodligen ge sig när jag går och lägger mig, men är rädd att de kommer i morgon igen. Ska jobba på annan ort då, möten hela dagen, kan inte bara vila om det skulle behövas. Hjälper föga att klaga till chefen också, mycket speciella omständigheter i företaget och order från högre ort... Känner mig faktiskt villrådig över hur jag ska göra. Eller vad jag KAN göra. Jag har ju sagt att jag skulle jobba till 18 november. För sent att ändra det nu, ska ju ansökas minst 2 månader i förväg. Det enda sättet är väl att bli sjukskriven, men det kan man väl inte bli bara för att man är stressad som en tok? Jag är ju inte sjuk. Bläää...
Är i samma sits som du, väldigt stressigt kontorsjobb och känner hur sammandragningarna tilltar under dagen, men efter en vecka är jag helt slut. Ska träffa min bm på måndag, så får se vad hon säger. Jag skulle gärna bli sjukskriven, men bara om jag får betalt för det! Vill inte slösa på dagarna i onödan innan då vi vill att vår dotter ska få vara hemma länge.