MissKaos skrev 2013-04-17 20:15:53 följande:
Du ligger i lä, om vi säger så... 2kg -kan ju vara en rejäl förstoppning! JAg har nog gått ungefär 2kg men jag h ade lagt på 2 innan med. KÄnner mig tjock.
Nej. JAg röstar för att vi har JÄTTEförstoppning. Det är bara bajs *hrm* Kändes så idag, jag tränade igår och dag har min mage skött sig. Stort A som man säger på sjukhus. Gånger flera. Skönt, för det är jobbigt när det blir tvärstopp.
Go girl!
Det är bra argument, argument som håller och säger någon något annat så ta fram hormonerna och gråt! De kommer handla åt dig och hålla tyst
NU äta. Illamåendet slår till igen
MissKaos skrev 2013-04-17 20:15:53 följande:
Du ligger i lä, om vi säger så... 2kg -kan ju vara en rejäl förstoppning! JAg har nog gått ungefär 2kg men jag h ade lagt på 2 innan med. KÄnner mig tjock.
Nej. JAg röstar för att vi har JÄTTEförstoppning. Det är bara bajs *hrm* Kändes så idag, jag tränade igår och dag har min mage skött sig. Stort A som man säger på sjukhus. Gånger flera. Skönt, för det är jobbigt när det blir tvärstopp.
Go girl!
Det är bra argument, argument som håller och säger någon något annat så ta fram hormonerna och gråt! De kommer handla åt dig och hålla tyst
NU äta. Illamåendet slår till igen
Haha, ja vi kan ju alltid hoppas! Jag har kunnat gå på toa men inte direkt nåt stort A :P
Vägde mig imorse och då visade vågen ett kilo mindre så jag vart glad :D
Jag har ju lyckats gå ner 22 kg så att jag vill försöka hålla en normal och god viktuppgång med min blivande bebis.
Ska till BM på tisdag på mitt första möte då går jag in i v6. Håller verkligen tummarna för att allt ska gå bra och komma över v12 så fort som möjligt =) Vilken v är du i MissKaos?