• corky

December bebis 2013

Hej på er, jag hoppar på här!
    Befinner mej i v 8, och går allt vägen väntas det en liten på självaste luciadagen :)

Det här blir min första, jag och min sambo har försökt under 5 år. Blev  gravid tidigare i november, men det slutade med en missfall i vecka 8.
    Med det i bagaget så kan jag inte glädjas fullt ut åt den här graviditeten, men desto fler dagar som går så blir det ju ändå mer verkligt.
    Förstår att jag inte är den enda som är nojig, så det kan få vara skönt att ventilera med andra oroliga gravida :)

• corky

Har varit på inskrivning idag. Fick reda på att jag skulle få komma på ul i mitten av juli! Det är ju jättelångt dit!!!

• corky

Repan- går in i v 12 i morgon, och kommer vara i v 20 vid ul. Jag vet att det är då man gör rul, men jag är bara ivrig och vill göra det nu! :) Det känns bara så långt bort :)

• corky
    Annaa1988 skrev 2013-06-09 15:46:21 följande:
    Får man vara med i denna tråd?

Har BF den9/12-13 :) 
    Välkommen!
  • corky

Gröna äpplen utan skal! Annars är jag mest osugen på mat, helst fläskkött, det äcklar mig. I vanliga fall älskar jag fläskkött!

• corky

Vi har fastnat för Signe. Ingen aning om det blir en pojk! Så har vi äntligen fått RUL tid, 19 juli! Ska bli så spännande!!

Svar på tråden December bebis 2013