MariaOchNiklas skrev 2013-06-01 09:22:49 följande:
Hur gick det för dig på ul? Eller har du inte varit iväg än? Får/fick sonen följa med?
kub/ul gick fint tack, nej sonen kom inte med, han fick men då var han tvungen att vänta utanför tills de hade konstaterat att det verkade "ok"
Plopps80 skrev 2013-06-01 10:07:27 följande:
Som ni såg är min mage enorm. Är i v 14 imorn. Min tarmsvullnad har inte lagt sig
alla tror jag är i vecka 20 eller väntar tvillingar. Kan inte vara stolt över min mage. Känner mig inte vacker. Men däremot mår jag himla bra. Presis samma i v 14 sist. Allt deppigt försvann och alla krämpor Ska njuta nu! Så skönt att inte må illa eller vara dödstrött hela tiden. Hemofer verkar göra susen och min stenhårda mage sköter sig bättre men har inte ont eller är lös i magen som jag blir av tex niferex. Här är en bild av dagens mage:
i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/nu...ja, men så jävla snopet efter allas kommentarer och gratulationer och så bara borta, hahaha luring liksom :)
denhär graviditeten är inget som min förra. då hade jag ingen "tarmsvullnad", hy som en rosenknopp, hårsvall som en ängel och kräktes jämt.
nu helt tvärt om, och så jävla ont i magen "växtvärk" kallar dem de visst...
så jag räknar kallt med att förlossningen blir tvärt om också, försöker ställa in mig på 40h och spricka och klippas åt alla håll och kanter, yey.