December bebis 2013
jag tänkte använda samma vagn som förra gången, en combi, brio från 90-92, betalade 300kr på blocket. skitbra går in i små hissar där inga nya vagnar går in ;)
man kan vara fattig och nöjd förälder och bebis också. :)
jag tänkte använda samma vagn som förra gången, en combi, brio från 90-92, betalade 300kr på blocket. skitbra går in i små hissar där inga nya vagnar går in ;)
man kan vara fattig och nöjd förälder och bebis också. :)
svar till mammatilltvå85
jag är också en riktig boare - denna gång ska jag dock flytta strax efter födseln så mitt går mest ut på att slänga saker, ju mindre det blir att packa desto mindre att flytta.... jävligt stressande! man vill bara vara redo till max!
v18,
+ 3kg
gick totalt upp 9 vid första graviditeten
BTW, vad är bakpulvertestet?
bikarbonattestet visar på flicka, vore ju toppen eftersom jag har en pojk sedan tidigare - även om stora killen önskar sig en lillebror :)
sanningens minut om en vecka då jag gör RUL, gör det egentligen bara för att stilla min nyfikenhet ang kön då jag vet exakt befruktningsdatum.. så jag blir nog mer än lite besviken om det inte går att se :S
vet att det har varit en livlig debatt härinne angående kön, könsroller osv
min nyfikenhet är just bara nyfikenhet - kanske lite också att min älsta son är "frisk" men jag bär på besvärlig ADHD hos familjens män så blir det en flicka blir jag nog lite lugnare, ja nu under graviditeten iaf :)
är sjukt nojig för att spricka illa under förlossningen. inför förra var jag kolugn men denna gången icke.
är det någon som vet var man kan hitta statsetik över sfinkterrupurer på svenska sjukhus?
syddes en del efter första, men det var en sådan raketförlossning. 3h från 3cm-tills ungen ute, men han var lagom stor 3000g. men jag syddes helt åt helvete - fick veta att jag inte hade rätt till korrigering förrän jag fyllt 40 (var då 19) och hatade och skämdes över mitt underliv i flera år.
skulle ju komma som ett brev på posten att ens funktion helt försvann också
sexlivet förra grav var botten, hade ingen lust alls och allt var bara torrt och gjorde ont.
men det tar jag igen den här gången! Här knullas det för glatta livet trots svårigheter med ställningar och sammandragningar. har nog aldrig varit så här "villig" tidigare.
jag lade ner tabletterna, blev helt sabbad av dem. dubbel dos blutsaft och aktivt liv 129hb wohooooo, någon som vill ha lite?
paketet från kronans droghandel, bara går man dit och hämtar eller, ska man registrera sig någostans?