• Nania

December bebis 2013

Liten08 skrev 2013-04-02 21:41:19 följande:
    Nania, hoppas verkligen det går över snart!
    Har inget hopp själv för det tyvärr. Räknar kallt med att dras med det till förlossningen :(
  • Nania
    babylove1989 skrev 2013-04-02 21:38:51 följande:
    Hej! Hoppar in här! Plussade på BIM -1
    Är nu i v.5+4
    Välkommen och grattis!
  • Nania
    Mist skrev 2013-04-02 23:06:15 följande:
    Åh! Den 27/3 2012 alltså för ETT ÅR SEN fick jag ett plus på Stickan.
    Nu, ETT år senare sitter jag här med min lilla dotter som snart är 4 månader gammal.
    NI har en fantastisk resa framför er...
    Njut, skratta, gråt, prata och le! Ni har något alldeles underbart framför er..
    Åh grattis till ditt lilla underverk :) Och tack för dem fina orden!
  • Nania
    Skuttiz82 skrev 2013-04-03 05:59:01 följande:
    Hej! Jag hoppar också in här :) beroende på vilken app jag tittar på så säger dem olika, 30/11-1/12. Men jag gissar på att det blir en decemberbebis :)
    Känner mig ganska orolig och tycker just nu att tiden går ganska sakta.
    Har jätteont i brösten, gråter väldigt lätt och kissar ofta.
    Ha en bra dag!
    / Camilla
    Grattis och välkommen!
  • Nania
    abban skrev 2013-04-03 08:05:43 följande:
    Hej hej jag hoppar gärna in här. :)  har precis plussat och har då bf 10 dec så kasnke en lucia bebis. :) det är vårat tredje har två döttrar innan en på 3 år och en på 11 månader. Vi vill köra ganska tätt tycker de e kul blir mkt bus och nära kontakt.

Jag har mått lite lätt illa så därför jag tetsde mig fats att de e tidigt så jag hoppas att de håller i sig har ju inte paserat bim ännu. Förstoppad e bara förnamnet här tips?

Jag hade lite buna flytningar för några dagar sen som varade i typ 2-3 dagar så trodde de va mens på g men sen slutade det. och ett pluss istället. :) Hoppas de går bra för alla här inne. :)    
    Välkommen och grattis till 3an :)
  • Nania
    verkar skrev 2013-04-03 13:14:30 följande:
    Blöder idag och lite ont imagen är nog mf...
    Håller alla tummar jag har för att det inte är så!
  • Nania

Ni har skrivit på så bra under dagen idag medan jag varit i skolan!

Har försökt välkomna alla nya innan men ni som kommit till idag få ett gemensamt grattis och välkomna!

Annars har dagen gått åt till att inte somna i skolan! Helt sjukt alltså. Lergigan Comp verkar göra mig trött denna gången! Usch!

• Nania

Så då har även jag fått bokat VUL blev redan den 24 April så hoppas innerligt att dem ser redan då. Annars får vi boka ett till senare men det blev inte från v 9 annars dem hade tid.

• Nania

Ni som inte ville ha en egen grupp för att det blev för många trådar. Vad tror ni om att ha en egen medlemsgrupp? Det som händer då är att dem som är medlemmar i den får ett eget forum, galleri osv. Man behöver alltså inte följa alla de olika trådarna då utan man kommer åt gruppen under forum -> medlemgrupper -> Mina grupper

Sen blir det liksom som ett egen forumlista där under med våra trådar. Om ni är med i Clerblue gruppen så vet ni hur det funkar. 

Svar på tråden December bebis 2013