December bebis 2013
Ni som kommer köpa bärsele till er nykomling, vilken blir det??
Ni som kommer köpa bärsele till er nykomling, vilken blir det??
Usch vad jag är trött på den här graviditeten! Jag "saknar" min förra graviditet :( Den var hur bra som helst!
Nu är allt skit. Inte nog med navelbråck, onda höfter och foglossning.
Idag kom den värsta halsbrännan jag har varit med om.
Eller jag har nog knappt haft halsbränna om man jämnför med detta!!
Jag får så mycket bränna så jag kräks! Kan inte äta någonting och nu kan jag inte sova!
Har tagit novalucol flera gånger idag och nu har jag bullat upp med tre kuddar bakom ryggen. Det blir sittsovning inatt :(
Gnäll gnäll gnäll
Här har vi ett överrörligt barn :) Igen!
Tror inte den här bebben fixerar sig heller. Min första for runt i magen som bara den ända fram till förlossningen.
Den här vänder och snurrar runt flera gånger per dag. Jag har väl mycket fostervatten som de kan simma runt i.
Vi får väl se om det blir vändningsförsök även denna gång.
Dricka står högst upp på listan att packa i BB-väskan hos mig!!
Jag har fobi för sjukhusvatten och dricka...
Godis stoppade jag i sist men åt varken mat eller godis på ca 60 timmar förra förlossningen så det känns onödigt...
Vi valde också bort adapter till babyskydd till vagnen just för att jag hört och läst att den lilla inte ska sitta i ett babyskydd för länge. (Pga ryggen)
Här har vi också haft tankar på namnet Julian (så så himla ovanligt namn verkar det ju inte vara :)
Men sen är det två i vår vänskapskrets som har barn med det namnet och nu är det ju en flicka i magen så då var det prat om July, Lilinn eller Lisen... Antagligen blir det en Lisen men vi säger inte att vi har bestämt till 100% förän vi har fått träffa henne
Väääligt olika magar tycker jag :)
Idag ska jag till BM igen och kolla läget med lillfisen BM-besök var tredje-varannan vecka nu fram rill BF. Kul!!
Är det olika kön eller samma?? Sägs att pojkmage är mer uppåt så tänkte om detta stämmer på dig? Nyfiken..
Jag tänker varje dag på hon som fick sin lille prins alldeles för tidigt! Jag undrar hur det gått...