• Nania
    emmali skrev 2013-04-03 19:26:37 följande:
    Oj vad det skrivits idag! Kul:))

Grattis till alla er nya, kul att läsa om allas erfarenheter!
    Idag gick jag in i v 5! Känner mig mycket mer trött och har väldigt kort stubin märker jag! Blir hungrig akut men orkar inte äta så mycket....

Gått med i den nya gruppen, men fattar inte riktigt... Ger sig väl!

Mycket prat om VUL, vill alla göra det?

Just ja, jag är sjuksköterska:)
    Tänk på gruppen som ett lite familjeliv i familjeliv. Vi får eget forum, eget galleri samt en egen presentation för gruppen. 
  • Nania

Till alla nya, tänk på att många har flyttat över till vår medlemsgrupp som ni är hjärtligt välkomna till! Länk finns i sista uppdateringen i TS :D Välkomna och grattis så klart!

• Nania
    Inelg skrev 2013-04-06 00:47:02 följande:
    Känner att den här sidan är lättare att hantera :) Kanske är alla gravidhormoner som gjort mig trög?fattar inte hur man använder Medlemstråden. :/

Stockholmsbrud. Jag har BF 14 dec. Mitt andra barn. Så efterlängtat då jag har 1,5 års försök bakom mig med tre MF och ett MA. :( Men nu så hoppas jag med hela mitt hjärta att den lille stannar!
    Om du går in via forum -> medlemgrupper -> Mina grupper så kan du sedan se medlemstråden som ett lite familjeliv i familjeliv. Vi har ett eget forum med flera trådar i, galleri osv. Forumet där fungerar annars precis som här. 
  • Nania
    Inelg skrev 2013-04-06 18:21:30 följande:
    Välkommen Stina! ;) Kul med en sladdis.
    Men jag måste få bräcka sig där.. Min dotter är 16! Där snackar vi sladdis. Haha
    Jag är 23 år äldre än min yngsta lillasyster (totalt är vi 5 systrar) och lillasyster är 6 månader yngre än min egen dotter. Mamma och jag var alltså gravida samtidigt ett tag :)
  • Nania
    Inelg skrev 2013-04-06 18:29:56 följande:
    Nania: haha. Det är ju galet att vara gravid samtidigt som sin mamma. Haha

Men Nu måste jag bräcka dig igen. Förlåt förlåt söta du. Vi är 6 syskon och min yngsta bror är 5 år. Jag är 34! Haha

Det går Inge bra för dig att bräcka mig nu haha
    Haha bräck du på. Såg det inte som någon tävling ändå ;) 
  • Nania
    MissKaos skrev 2013-04-06 19:48:10 följande:
    vilken kul tavlong *lol*
    mina foraldrar har 8 4veckorsvalpar jusr nu. raknas det?*vinner*
    Haha :D Grattis! :D
  • Nania
    frånochmeddu skrev 2013-04-08 18:12:02 följande:
    Får jag hänga här också? Har BF 24/11, men det kan ju lika gärna bli ett decemberbarn. Trist att vara typ sist i novembertråden också! haha
    Klart du får :) Välkommen :)
  • Nania
    frånochmeddu skrev 2013-04-08 18:19:56 följande:
    Nania: tack!! Jag går in i vecka 8 (7+0) idag, första barnet. Har tidigare varit gravid som slutat i MF.
    Var i Sverige bor ni?
    Jag bor i ett mindre samhälle i Skåne utanför Lund :) Själv?
  • Nania
    frånochmeddu skrev 2013-04-08 19:14:06 följande:
    Nania: haha! Vad kul.. Jag bor i Lund Hur gammal är du? Första barnet? Gratulerar till plusset förresten! Har ni berättat för någon?
    27år :) tredje för oss faktiskt :) Dem som vet nu är min syster och en kompis som också väntar barn. Själv?
Svar på tråden December bebis 2013