December bebis 2013
Foto taget i Thailand förra vintern. Då var sonen 3. Ska ta och kopiera in ett foto på min mage nu! Den kommer noga alldrig mer bli som bilden ovan igen
Foto taget i Thailand förra vintern. Då var sonen 3. Ska ta och kopiera in ett foto på min mage nu! Den kommer noga alldrig mer bli som bilden ovan igen
Plopp: Långdistanslöpning ca 7mil/vecka + exterm kostkoll och styrketräning på det. Det blev inte bara så..
I jämförelse med hur jag såg ut i veckan *pekar ovan*
Ni fattar, j-a svårt att dölja..
Kolla det noga, kollade upp de5ta noga pre sonen då inmehöll de flesta omega prep saker so,m inte är ok for ett foster. Den ska vara gjord pa jättenattljus olja om ok
OM gravida kost, och kosttillskott -tänker på diskussionen om omega tillskott
http://www.slv.se/upload/dokument/mat/kostrad/gravida_ammande/handledning_barnmorskor_kostrad_gravida.pdf
När jag var gravid m sonen fanns det rek att inte äta "vanliga" omega tillskott utan speceillt anpassade för gravida. Den rek är tydligt ändrad! Tror det var väldigt i sin linda då det där med omega och gravidtet öht. Då fanns det en enda studie på Shalgrenska somvisade på vikten av omega3, och att man skulle välja Mum omega som då var reducerat på A och gjort så miljögifter (tror jag det var) inte fanns med
SÅ! Det blev ett vanligt UL utanpåmagen Är 7+5 och det är ett hjärta som tickar därinne. Härligt. flyttad 3 dgr åt "rätt" håll.