December bebis 2013
EM me - såg att ni ska till Turkiet, har du ett läkarintyg fixat?? Man måste ha det när man ska flyga dit vid v28-30
EM me - såg att ni ska till Turkiet, har du ett läkarintyg fixat?? Man måste ha det när man ska flyga dit vid v28-30
Misskaos - oj är det så tidigt redan?? Jag blev faktiskt stoppad på vägen hem från Turkiet pga graviditeten! Men jag hade "tur" å blev släppt ändå!
Misskaos - är nog en av de få ggr man faktiskt uppskattar att någon sparkar "på" en.. Jag gick oxå å la mig tidigt igår. Är helt galet trött varje dag numera. Somnar direkt efter jobbet en sväng å sedan vaken nån timma å sedan sova för natten igen!
Em me - tror inte att dj behöver oroa dej för maten! Jag åt så jag nästan storknade hehe. Jag var försiktig med kyckling å åt ingen fisk men annars så gick allt bra :) ha en toppen resa nu!
Men Jisses då duktiga ni är! En annan har lagt planer på att julbaka på hyllan. Har fullt upp med å vara gravid känner jag. Men stor eloge till er som orkar!!
Tuttiluttan - har samma problem här! Vi har en golden pojke här hemma som dessutom bara äääälskar att dra i kopplet. Men jag tänker att det får helt enkelt lösa sig :)
IdaJ hehe Jo, det håller jag på med för fullt ;) han fyller 9år i okt men är pigg som en valp :)
IdaJ - ja, hellre att han är pigg som en valp än trött å hängig! Ska bli spännande å se hur han tar det när det kommer en till liten familjemedlem. Han är redan nu familjens lilla barn. Kan tillägga att min mamma redan titulerar sig som mormor å då syftar jag till hunden :P haha
Mammatilltvå85 - Åh :( hoppas att hon stannar kvar ett par veckor till! Håller både tummar och tår!!!
Åh fyller du år Misskaos?? Stort grattis till dej isåfall!! Hoppas att du får en kanon födelsedag med massa lycka å kärlek!!