Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

EM me - såg att ni ska till Turkiet, har du ett läkarintyg fixat?? Man måste ha det när man ska flyga dit vid v28-30

• Förstaförsökaren26

Misskaos - oj är det så tidigt redan?? Jag blev faktiskt stoppad på vägen hem från Turkiet pga graviditeten! Men jag hade "tur" å blev släppt ändå!

• Förstaförsökaren26

Misskaos - är nog en av de få ggr man faktiskt uppskattar att någon sparkar "på" en.. Jag gick oxå å la mig tidigt igår. Är helt galet trött varje dag numera. Somnar direkt efter jobbet en sväng å sedan vaken nån timma å sedan sova för natten igen!

• Förstaförsökaren26

Em me - tror inte att dj behöver oroa dej för maten! Jag åt så jag nästan storknade hehe. Jag var försiktig med kyckling å åt ingen fisk men annars så gick allt bra :) ha en toppen resa nu!

• Förstaförsökaren26

Men Jisses då duktiga ni är! En annan har lagt planer på att julbaka på hyllan. Har fullt upp med å vara gravid känner jag. Men stor eloge till er som orkar!!

• Förstaförsökaren26

Tuttiluttan - har samma problem här! Vi har en golden pojke här hemma som dessutom bara äääälskar att dra i kopplet. Men jag tänker att det får helt enkelt lösa sig :)

• Förstaförsökaren26

IdaJ - ja, hellre att han är pigg som en valp än trött å hängig! Ska bli spännande å se hur han tar det när det kommer en till liten familjemedlem. Han är redan nu familjens lilla barn. Kan tillägga att min mamma redan titulerar sig som mormor å då syftar jag till hunden :P haha

Svar på tråden December bebis 2013