December bebis 2013
Fiafunderar - skolar du in eget barn eller arbetar du på förskola?
Fiafunderar - skolar du in eget barn eller arbetar du på förskola?
Fiafunderar - okej då förstår jag. Kan tänka mig att det är tufft. Jobbar på förskola å det är tufft både för barn å förälder! Hoppas att inskolningen blir bättre!
Sådär då är det dags att skicka in ansökan om havandeskapspenning. Chefen har fyllt i sin del och skrivit att jag har ej möjlighet till omplacering eller ändrade arbetsuppgifter samt att ingen kan avlasta mig. Lyfter ca 10-30 kg varje dag ca 30-40ggr. Så vi får se vad FK säger. Jag hoppas på beviljat! Är helt slut efter en arbdag
Åh, ja så måste du ju få beviljat! Tack, hoppas jag med :)
Varför ska man äta järntabletter å måste alla göra det under graviditeten! Min BM sa att jag ska börja men när vi tog blodprover så såg allt "ok" ut. Ska man äta det i förebyggande syfte?!
Ni har båda jätte fina magar! Men en fråga är era magar mjuka eller hårda? För min är mjuk på morgonen men under arbetsdagen blir den stenhård och det är jobbigt att röra på sig! Samt obehagligt. Jobbar på förskola så att inte röra sig alls under dagen är uteslutet!
Åh vilken tur att man inte är ensam om det! Blir så nojig av minsta lilla grej känns det som! När är tanken att ni ska sluta jobba?!
Ojdå :( nej sjukskrivning lät inte kul alls :(
När skickade du in din ansökan för Hp?
Usch hoppas att det ger med sig Misskaos!! Det är fasen inte bara en dans på rosor å vara gravid! Är så otroligt tacksam för de lilla livet i magen! Men kroppen tar stryk!