December bebis 2013
Lidls är bra! Bra pris med men finns väl inte till nyfödda?
Lidls är bra! Bra pris med men finns väl inte till nyfödda?
Men fy! Tror dom du kan gå tiden ut?
Pampers och Libero.
Jag fick libero väskan på mvc och pampers hämtade jag på babyproffsen. Man snmäler sig på nätet och får en lapp att ts med. Enkelt och bra. Pampers fanns blöjprov ngn torklapp samt rabattkupong på blöjor tvöttlappar i. i libero ett litet paket blöjor bindor hängleksak till vagnen barnolja tvättlappar. Rabattkupong med tror jag. Kronans droghandel och apoteksgruppen har liknande grejer. Och ja, kapahl var ji bäst! Gratis body ett plag 20% samt 75 kr när man blev medlem!
Jobbigt. Hoppas på 36+0!!
Min sjönk för flera veckor sedan. Och det är obekvämt att ha den i knäeet men slönt att kunna andas..
Drt har varit rätt kört ett tag med sexbiten här..
Jo fast sist vrt jag att tunt v 36 så tryckte det sjukt uppåt på lungorna gick inte andas.. och fogarna är bättre efter fixering. Nu vilö jag snart ha ut bebisen!
35+0 imorgon!
Känner mig litr låg deppig. Allt är trist. Hormoner och höst? Är det bsra jag?
Sista hantverkaren på måndag. Äntligen!
Te. Med extra allt! Hallonblad +kanel+nejlika +basilika.
Tror inte det hjälper men det blir gott.. även lagt i lite ingefära (färsk) pch honung en gång.
Ananas hsr jag ifs ätit färsk men man ska ju ju i sig sju för effekt..
Sex är det dåligt med här. Är tappen mogen rek tydligen bm det. Kanske funkar? Fotmassage kan jag tänka mig lite!
Jag lär gå över. .. skulle gärna föda i slutet av nov. Och snabbt när fsk är öppen..