• MissKaos

December bebis 2013

Lidls är bra! Bra pris med men finns väl inte till nyfödda?

moruri skrev 2013-11-01 13:34:13 följande:
    Vi har använt lite olika blöjor, känns som man måste prova sig fram. Men framförallt hade vi pampers i början ( gillade inte libero) men nu köper vi mest tou jour som finns på Lidl. Tycker de är i princip same same som pampers tunna och läcker inte. ICAs eller Willys egna har inte funkat för oss då jag tycker de läcker ofta och blir väldigt hårda..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Men fy! Tror dom du kan gå tiden ut?

Nania skrev 2013-11-01 18:19:00 följande:
    Hejsan tjejer. Här har ni en som har det mindre bra, förutom mitt sjuka illamående så har jag nu även en konstaterad havandeskapsförgiftning och var inlagd fre-ons fick sedan komma hem med egen blodtrycksmätare och med ny kontroll idag fredag. Tyvärr är jag nu inlagd igen :( min bebis är ju dessutom -27% enligt TUL så det kommer bli en liten tös. Beräknad till dryga 2600g som fullgången. I måndags vägde hon 1700g. Och idag är vi i 34+6

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Pampers och Libero.

Jag fick libero väskan på mvc och pampers hämtade jag på babyproffsen. Man snmäler sig på nätet och får en lapp att ts med. Enkelt och bra. Pampers fanns blöjprov ngn torklapp samt rabattkupong på blöjor tvöttlappar i. i libero ett litet paket blöjor bindor hängleksak till vagnen barnolja tvättlappar. Rabattkupong med tror jag. Kronans droghandel och apoteksgruppen har liknande grejer. Och ja, kapahl var ji bäst! Gratis body ett plag 20% samt 75 kr när man blev medlem!

MariaOchNiklas skrev 2013-11-01 21:53:41 följande:
    Vad är det för reklam lådor? Hur får man tag på dem?

• MissKaos

Jobbigt. Hoppas på 36+0!!

Nania skrev 2013-11-02 09:28:56 följande:
    Tveksamt antagligen, men gärna en vecka till så till 36+0, men så vet man aldrig heller.

• MissKaos

Min sjönk för flera veckor sedan. Och det är obekvämt att ha den i knäeet men slönt att kunna andas..

Cornelia 084 skrev 2013-11-02 17:30:31 följande:
    Känns som jag ska tappa magen & rörelser känns i muffen, inte så behagligt ;) Har ni märkt ifall era magar sjunkit ngt? För visst måste min ha gjort det?

• MissKaos

Drt har varit rätt kört ett tag med sexbiten här..

Jo fast sist vrt jag att tunt v 36 så tryckte det sjukt uppåt på lungorna gick inte andas.. och fogarna är bättre efter fixering. Nu vilö jag snart ha ut bebisen!

Cornelia 084 skrev 2013-11-02 19:18:26 följande:
    MissKaos: jag föredrar nog att ha magen lite längre upp.. Ibland känns det som att bebis ska gräva sig ut :) och sexbiten känns lite olustig ;)

• MissKaos

35+0 imorgon!

• MissKaos

Känner mig litr låg deppig. Allt är trist. Hormoner och höst? Är det bsra jag?

Sista hantverkaren på måndag. Äntligen!

• MissKaos

Te. Med extra allt! Hallonblad +kanel+nejlika +basilika.

Tror inte det hjälper men det blir gott.. även lagt i lite ingefära (färsk) pch honung en gång.

Ananas hsr jag ifs ätit färsk men man ska ju ju i sig sju för effekt..

Sex är det dåligt med här. Är tappen mogen rek tydligen bm det. Kanske funkar? Fotmassage kan jag tänka mig lite!

Förstaförsökaren26 skrev 2013-11-02 20:34:44 följande:
    Är det någon som har börjat med några metoder för att påskynda förlossningen lite?! Tänkte ananas, sex osv?! Om 3.5 veckor vill jag mer än gärna ha min skatt här! :)

• MissKaos

Jag lär gå över. .. skulle gärna föda i slutet av nov. Och snabbt när fsk är öppen..

sarak skrev 2013-11-02 20:54:32 följande:
    Inget annat än sex. Gäller att passa på när bonusbarnen är på höstlov i Spanien  

Har haft några sammandragningar ikväll, men dom gör inte ens lite ont, så det är nog inget som är på gång  

Svar på tråden December bebis 2013