• MissKaos

December bebis 2013

Meh vad trrist! Man brukar ifs fråga vad folj ska ha svaren till och kolla så de kan tolka dom.

Hon kunde ju sagt ngt pis om täta barn med. Det finns ju fördelar. Inte bara nackdelar.

moruri skrev 2013-11-06 09:49:21 följande:
    Va hos Bm igår. Ännu en ny bm, börjar bli riktigt irriterad. Dessutom va denna halvt efterbliven.. Hon ifrågasatte allt, " varför vill du ha kopior på dina provsvar?" eh? Like that is any of your business. Sjukt störig bm. Under undersökningarna sa hon bara "bra" hela tiden, meddelar mig inte om några värden överhuvudtaget. Så fick fråga fråga fråga. Klart så ska hon kommentera som alla andra "åh jaså du har redan en liten, oj vilket jobb du kommer få", no shit som jag inte är medveten om att det kommer bli "mycket jobb". Bläää! Känns inte alls kul att gå till bm längre. :(

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Peta inte i den! Du kan dra igång fl och orsaka infektion (sa bm här åå fl i en tråd googlade runt en berättade ist hur mam gör hinnsvep själv ) Med det sagt. Jag har med känt efter och min är med lite öppen. Fast det kan den tydligen vara utan att det betyder ngt (tyvärr) jag är mest imponerande över att drt går nå drn och känna! Tydligen är det vanligt hos omföderskor att msn är liye öppen och en anledning att fl går snabbare. Synd man intr kan stoppa in en linjsl vill gärna veta längden på tsppen!

Sålänge vattnet inye hsr gått nej. Inget problem.

sarak skrev 2013-11-06 10:53:25 följande:
    Det känns som om min livmodertapp är lite öppen?? Får typ in fingerspetsen, men når inte att känna ordentligt. Vattengympa ikväll, kan det vara någon fara om det skulle vara så att jag börjat öppna mig?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Hallonbladste sätter inte igång fl. Det ska underlätta fl och minska blödn efter!

Jo pet. Jag kan känns ngt stenhårt mot framväggen därnere alltså imte på tappen. Måste vara huvudet?

• MissKaos

Ett hormon är egentligen ett protein. Rent kemiskt. Många processer involcerade i hormonoroduktion och rn struktur ksn vara så lik den andra att den passar i samma "dockningsstation"

Det tillsätts inte.

Det ska vara 100% hallonblad ej påste mao.

Felinne skrev 2013-11-06 20:27:02 följande:
    Alltså, ni som har koll på det här med hallonbladste -innehåller det verkligen oxytocin? Menar inte tillverkarna att hallonbladsteet stimulerar oxytocin-produktionen i kroppen? Det är ju liksom ett lugn-och-ro-hormon.

Finns detta naturligt i hallonblad eller är det något som tillsätts i produktionen? Jag blev så himla paff när jag läste att det skulle innehålla hormoner. Känns väldigt märkligt, men det kanske är jättemånga livsmedel som innehåller hormoner som jag inte har en aning om i och för sig. Jag lever nämligen (kanske helt felaktigt) i tron på att hormon framförallt är sådant som bildas i kroppen...

Finns det några speciellt bra sorters hallonbladste eller är allt typ same-same?

• MissKaos

Inget nät än efter åska mobilsurf.. tusen felslag.

En...kan. .

Felinne skrev 2013-11-06 21:39:14 följande:
    Jaha då fick jag lärt mig något nytt.

Vad innebär "rn struktur ksn"?

• MissKaos

Min unge är rätt lugn. Sen kör han ett räjs varje kväll. Hoppas det håller i sig!

Träffadf en femveckors igår. Mammsn bejövde lite sjalhjälp och Jissses så söt habn var! Åhhh en sån vill jag med ha!

Jättetrött idag.. lägga mig igen tror jag.

• MissKaos

Åh underbart

Mina mf har gått stillsamt till. Första förr förra sommaren blircdet nog fattade jag att jag var gravid nät mf et kom pga att det gjorde ont i fogarna när jag börjadr blöda. Kollade mensen och hade då hoppat över. Sen var det ingen tvekan när det kom ut vad det var men väldans odramatiskt. Abdra kpm före bim som en kraftig mens.

sarak skrev 2013-11-07 10:11:38 följande:
    För exakt ett år sen fick vi vårt senaste missfall. Var i vecka 13 då och hade börjat hoppas att det skulle gå vägen. Blev ganska dramatiskt, hade galet ont, blödde massor och förlorade medvetandet i omgångar. Blev tillslut akut sövd och skrapad. Var klen länge efter. Nu ett år senare mår jag helt otroligt bra och har en livlig, nästan färdigbakad bebis i magen. Helt fantastiskt

Idag trött!! Varit lite mkt. La ner alla aktiviteteroch lämnade på fsk sen somnade jag till nu
  • MissKaos

Öm i underlivet nu. I blygdläpparna? Wtf? Och ljumskarna. Knepigt. Känns märkligt i magen men har varit livat. Trött fast jah legat ett par timmar på dagen. Nu soffhäng med film. Tror jsg sks lägga mig igen! Hade plsnerat läsa böcker under gravledigheten. Hittils lästs Noll! Och idag en månad tll bf vad hände med all tid..

Men nu är spjälsängen monterad bäddad och ser mysig ut! Vill nästan sova fär själv bland gosiga nytvättade filtar och strukna lakan..

• MissKaos

Tydligen miss i kommunikationen. Bm hade bokat in mig i onsdsgs jag hade skrivit upp på måndag. Oh well. Missat en tid. Surt. Nu blir det både klippning och bm på torsdag. Heldag. Jobbigt. .

• MissKaos

Oj alla! Fre 13/13 1313???

Själv är jag trött pch sur på allt. Fortfarande ingen tv inget nät. Gubben ska iväg sen. Skönt jag och en enorm påse twist om jag får ungen i säng...

Svar på tråden December bebis 2013