December bebis 2013
Nej, dom kunde se på vanligt UL -och hon visade mig så jag såg med
En fördel i sammanhanget: Besök hos BM ej ansluten kostar 200kr. hos ne gynekolog kostar det 500.
Och jag är inte SÅ förtjust i gyn undersökningar detta var ju mkt mkt mysigare. Fick med en bild hem! Nu vet kollegorna och min chef -som genast började med att jag ska in på FK och fixa papper för havandeskapspenning from v 30. Wow.. Känns avlägset.
Vi har en teutonia Mistral Sport sedan sonen. Ska fixa till den lite, för jag gillar en! Den har svängbara framhjul (små) som går låsa samt att man kan dra över handtaget och köra med de stora däcken framåt om det är riktigt snöigt. Min enda fundering är att ja ginte vet/tror det går sätta på en ståbräda på den. Måste kollas!!
Igår frågade sonen om jag har en bebis i magen. Han fick ju såklart ett ja, och blev överlycklig... HAde velat vänta till efter KUB men vi ville ju inte ljuga. Så han har pussat magen kramat den och sagt "hej det är din storebror jag tycker om dig" till bebisen.. Har alldrig sett honom så lycklig någonsin. Är nu mer rädd än innan att ngt ska höända men mkt glad att tidigt UL gjordes i måndags
Ska bli spännande att hämta i em och se vad han har sagt på dagis!
9+1 idag. Vågar inte väga mig.
Har slutat må illa nästan helt. Är trött och tandköttet har börjat vara lättblödande. Trög mage, inte så kul med hemorojder sedan grav med sonen *aj* Träning och linfrön så verkar det bli bättre...
Fick håret fixat igår, skönt med massor av strån har gått av ganska jämnt i botten ( i hela kalufsen) hormonpåverkan trodde frisören. Nya slingor/färg och en rejäl klippning så ser det ändå ok ut!
Ni som oroar er för att färga håret under grav -Min frisör sa då att det som kan vara skadligt är ÅNGORNA av färgen. Och det är frisören som står ver håret som får i sig dessa. De (frisörer) får inte havandeskapspenning pga detta utan färgar hår hela tiden nder grav så det är inte något man öht behöver oroa sig för.
Tog en runda till HM med och köpte ngn kortärmad tröjja och en tunnare skjorta för nu ska våren och sommaren ju komma... LYX mao! Enda tills jag skulle cykla hem och hade glömt regnbyxor. Ösregn = dränkt MK...
Vad är det för studier? Metod? Validitet?
Vi som. Fargas sitter ju inte och andas in ångorna som friaören gör. Skillnad.Tänker inbland att det är lite obehagligt att hantera så stora mängder opiater aom jag gör.
Skönt! Fick klart att ta mina astmamediciner igen och efter två dygn mar jag så mkt battre. Orkar röra på mig tror jag sover bättre mellan kisspauserna med. Blir inte anfådd av att prata..