Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Fiafunderar- tur att bebisen mår bra, men jag hoppas att de inte är nåt Knas med dej :( styrkekramar

• Förstaförsökaren26

EM me - usch Inge kul att du känner så :( försök att slappna av å tänk på dej själv å bebisen i första hand! Läs nån bra bok å släpp tankarna på allt jobbigt runt omkring!

• Förstaförsökaren26

Em me - jag förstår dej! Kände oxå lite så när jag var i Turkiet i somras. Var Visserligen i v 23 men det var tungt! Försök slappna av å ta hand om dej å magen!

• Förstaförsökaren26

Jag kör på min va vanliga jacka! Har en från peak performance som jag köpte förra året å den va stor redan då! Får annars göra som e r andra ha jackan öppen å stora halsdukar osv! Vill inte lägga flera hundra/tusen på en ny jacka!

• Förstaförsökaren26

Ringde precis FK å fick bara tills svars att di får gott vänta 30 dagar de har inte ens börjat med ditt ärende! Så jag får nog gott vänta till okt innan jag vet något! Blir lite panik med ersättare till mig OM jag blir beviljad!

• Förstaförsökaren26

Em me - jag ska börja gå varannan vecka from v 32 tror jag att det var! Lämnar urinprov och blodprov varje gång samt lyssnar nu på bebisens hjärta! Annars så är de inte så mkt mer. Å möter magen såklart!

Svar på tråden December bebis 2013