December bebis 2013
Varför inte fortsätta på denna??
Varför inte fortsätta på denna??
Åhhh Sarak! Så fin
Storhandlat. Med maken som fick bära, knuffa vagnen, lägga allt jag pekade på i vagnen. Och betals.. herre säger jag bara. 2000kr.. men men. Har nu 1kg köttfärs mm i min slowcooker. Ska göra pastagratäng och frysa in. Köpte alu formar att göra den i så fryser jag dom sen. Bara ta upp på morgonen låta tina oxh sen värma... färdiga middagar så sonen får ok mat. ska göra janson med. Det är favisen på julen. Kommer inte orka fixa det med nyföding. Har nu på ngt vis känslan att jag kommer få föda 21/12. Bf 7/12 så hoppas på tidigare såklart men men..
Aha. Nä men då får man väl både pos och neg?
Vad tycker ni andrs? Jag har ju bajsat ut en hörnsoffa engång så för mig är det inte ngt problem. Har även haft förskrivningsrätt för inkontinensprylar man fick rätt inhåendr kunskap om sprickor och hur det kan bli.
Kommer aaaaaldrig få ut bebisen *suck* kapitalt trött på att vars gravid nu. Ger upp hoppas varje kväll men näää.. måste vara mysigt därinne.
Imorgon bf-9
Stoppat 4 små formar m pasta gratängvi frysen. Hos laxpajen. Kommer hinna fylla frysen till bredden.
Glömt mitt te idag.
Be? Sprita dig. Ta av ringar kortklipta naglar.
Ja det smittar hemskt.
Låt maken städa! Antar att tsrmtörelserna kan sätta igång det om du får det.
Obs dock går över snabbt.
Calicie ksn dmitts i avföring länge efter sympt så skura toan eftrt hsns besök ett par dagar
Så länge vhsn har koll på mobilen är det ok fast han vill hellre spela tennis.. han drickrt mycket måttligt om hsn går ut ohh vi kan ta en taxi om det skulle vara så.
Idioter.
Varför håller dom på med sånt?
Jag skålade i skumpa på nyårsafton när jag väntade sonen. Mitt val. Sambon fick dricka det sen.. men folk är dumma ibland. Jag hsr fåty höra att ingen dör av lite nötter och att jag är fånig som vill vets vad det är i mat. Allergisk...
Det är aresolsmitta. Alltså sk droppsmitta. Smittar alltså via avföring kräks samt att det blir droppar i luften. Även om man tex kräks tar i ngt och sen någon annan tsr i det så ksn man få det.
Finns fallbeskrivningar där man har fått det genom aty bo i ett rum där magsjuka har funnits efter att rummet varit tomt i en vecka.
Finns även beskrivet hur man har kunnat odla fram calicie/nor i korridoren utanför pstientrum därbmsn har haft magsjuka patienter.
Mår lite illa och är väldigt trött idag. Bara man inte blir sjuk nu ett par dgr före bf.
GRATTIS! underbart