• Nania

December bebis 2013

MissKaos skrev 2013-07-30 13:35:48 följande:
    www.tradera.com/kladset-lindex-hello-baby-56-...

Samma säljare har mer ute..

www.tradera.com/kladset-lindex-hello-baby-50-...

www.tradera.com/kladset-lindex-hello-baby-56-...

JAg blev sugen att shoppa loss där! Ska INTE har redan handlat om kommer vilja kolla Ullared..
    Ullared var en klar besvikelse på kläder när vi var där i veckan :( Blev bara vita basbodys och några pyjamasar :( Efter typ strlk 68 fanns det klart mer :(
  • Nania
    Plopps80 skrev 2013-08-04 20:16:28 följande:
    Jag såg inga men dom kanske var tillfälligt slut! Frågade inte. Deras amninskuddar var bäst! Har kvar min som jag köpte där men skulle köpa åt en kompis. Utbudet är under all kritik nu
    Jag köpte en när jag var där så var nog tillfälligt då :) 
  • Nania
    nyttliv85 skrev 2013-08-08 22:22:23 följande:
    Misskaos: Jätte fina saker som du köpt! Å vad jag längtar till en tur till paradiset :)

En fråga ang amningsbh:arna... vet du om de fanns i stora storlekar, har i vanliga fall 75/80 F/G, så börjar noja mig att jag typ aldrig kommer hitta en amningsbh som passar min gigantiska bröst... Gha... jobbigt när brösten växer okontrollerat... haha 
    Jag rekomenderar change och deras amningsbhar, bästa jag hittat till så stora bröst. Drar själv 75J så vet problemet. 
  • Nania

Wee här dök halva barnvagnen upp idag i alla fall! Andra paketet är tyvärr lite efter från Holland och kommer nog på måndag. :) 

• Nania

Nya familjeliv appen ska låta dig lägga upp bilder vad jag hört :) ingen uppdatering alltså utan helt ny app.

• Nania

Summerade precis mina första 23 veckor såhär ;)

Summan efter 23 hela veckor avklarade: Massor med trötthet, illamående, många tabletter i alla de slag (minst nio om dagen), lite mage börjar komma nu, halsbränna, -8kg (hur kan graviditet vara det bästa bantningskuren jag stött på?) och en tös i magen som försöker sparka sin mamma sönder och samman varje kväll!

Har jag nämnt det förr kanske? Att vara gravid är inte min grej! Pust nu försöker vi se framåt igen!

Nån som känner igen sig? 

• Nania
    FiaFunderar skrev 2013-08-12 07:43:15 följande:
    Tack snälla du! Man känner sig tyvärr inte allt för snygg nu för tiden.
    Jag gick in på datorn och ser bilden. Men det verkar vara olika.
    Jag ser i datorn även om många blir väldigt stora så jag får öppna dem i ny flik för att se hela :)
    Tuttiluttan skrev 2013-08-12 08:12:47 följande:
    Syns inte mina bilder jag la upp? La upp dom med nya appen. Såg dom igår o nu e dom borta?!?
    Jag ser en från igår och har aldrig sett mer än den. 

• Nania
    tåg skrev 2013-08-12 07:56:35 följande:
    Finns den nya appen bara till iphone? :(
    Än sä länge tror jag det ja. Android ska vara på G inom kort enligt redaktionen dock. 
  • Nania

Idag dök paket nr2 upp med så nu får ni bilder på skönheten. Saknas skötväska än så länge som är beställd och sedan ska hon ha åkpåsen Apple of my eye från Elodie details till med så vi får lite färg :)

• Nania
    mammatilltvå85 skrev 2013-08-12 13:29:56 följande:

Åh vad fint! vad bra smak du har!
    Haha tack :) Verkar som du och jag har ganska lika smak i mycket tycker jag. Måste dock ge maken lite credit med då han faktiskt varit med och valt :)
Svar på tråden December bebis 2013