Inlägg från: FiaFunderar |Visa alla inlägg
  • FiaFunderar

December bebis 2013

Jis skrev 2013-11-26 23:59:54 följande:

Jag ligger på bb, vattnet gick ikväll. Får ligga kvar för observation inatt, kommer d inte igång av sig själv blir jag igångsatt imorgon.

Lycka till!!!
  • FiaFunderar
    Förstaförsökaren26 skrev 2013-11-28 22:41:50 följande:

Jag vill ha ett ärligt svar av er nu - hur nära BF tycker ni att det är ok att er respektive är ute på galej??

Jag har BF den 14.e

Min karl ska på julbord med jobbet samma dag och sen ska han på kick-off med jobbet den 19.e

Han kommer inte dricka om bebis inte har kommit och det är helt okej för mig!

Jag tycker bara att det är kul för honom att ha lite grejer att hitta på :)
  • FiaFunderar
    Plopps80 skrev 2013-11-29 09:54:58 följande:

Tecken på förlossning. Vila dig så sätter det säkert igång. smile2.gif
    Jag har mått illa och kräkts varannan dag i 8 veckor snart och vill gärna sova 2 timmar mitt på dagen.... Men här känns förlossningen flera månader bort :/
  • FiaFunderar
    Nov13 skrev 2013-11-29 09:59:53 följande:

Jag klarade det!!!!
    Igår 20.01 föddes vår Alvar, 4050g och 52cm efter en förlossning på 7,5h från att dom tog vattnet.

Trodde jag aldrig då snitt vad det enda alternativet från start.

Grattis till lille Alvar!
  • FiaFunderar

Här har det infunnit sig något slags lugn...

Efter att jag accepterat att bebisen antagligen kommer komma runt jul så har jag på nåt sätt lugnat mig. Bebisen känns ovanligt lugn också!

Jag har äntligen fått bukt på halsbrännan med hjälp utav Losec och slipper därför kräkas på nätterna. Tyvärr kräks jag fortfarande på morgonen men det känns ändå bättre :)

• FiaFunderar

Nu bestämde jag och karln att vi åker till Gekås på tisdag. Vad tror ni om det? Idioti? :)

Jag måste hitta på något. Så tråkigt att gå här hemma och vänta!!

14 dagar kvar till BF. Minst 21 dagar kvar tills bebis kommer tror vi... Känns som en lång tid :)

• FiaFunderar
    MissKaos skrev 2013-11-30 14:52:10 följande:

Åhhh Ullared! Kul smile1.gif

Nä vad kan hända? Att du drar igång fl?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Nej det är ju bara bra om den drar igång :)

Jag tänkte mer på folkmängden :)
  • FiaFunderar

Asså jag har känt mig sååå skitnödig i 3 dagar nu. Går på toa flera gånger om dagen.

Nu fick jag även jättejobbig ryggvärk och ont runt höfterna.

Någon mer som har/haft "tryckkänslan" så det känns som man måste göra nr 2 hela tiden?

• FiaFunderar

Fick springa nyss och göra nr 2 för fjärde gången idag! Och nu är jag dålig i magen...

Jobbigt att springa på toa hela tiden :/

Svar på tråden December bebis 2013