• moruri

December bebis 2013

Värsta halsbrännan och inga tabletter hemma. Provade husmorsknep. 2,5 dl vatten och en tesked bikarbonat. Tadaa, borta!!
    Så tacksamt!

• moruri

Irlais: vilka underbart trevliga nyheter att vakna till! :D
    Stort grattis till killen!!

• moruri

Lyckades övertala karln att hjälpa mig med gipsmagen igår, detta blev resultatet! :)

19 dagar kvar!!

• moruri

Funderar på att dra mig ut i det hemska vädret till närmaste shoppingcentrum.
    Kom på jag måste köpa strumpbyxor till båda lillkillarna, nya napphuvuden till flaskorna, napp till lillen om det skulle behövas, ersättning att ha hemma in case, blöjor till lillen... Frågan är bara om man pallar...

• moruri

Hemorrojder har jag sluppit men börjar ju bli
    Löjligt hur mycket jag skiter per dag. Min sambo kallar mig för "poopy" :( haha!

• moruri

Hahaha, mina händer har också blivit som skorpor efter all handtvätt! :D

• moruri

Bm om ett par timmar, hoppas på att detta blir sista besöket, har ett till tre dagar innan bf, men tycker han kan komma innan dess. Tänk jag ska åka förbi stoff och stil och köpa lakansväv så jag kan sy färdigt Douglas sängkläder! :D vill också börja bädda hans säng men känns liten onödigt när vi kanske flyttat innan han kommer.

• moruri

Senaste graviditeten gick jag upp 12 kg varav 10 kg de sista 5 veckorna. Nu har jag gått upp 12kg varav 6 kg de senaste 2 veckorna. Så jäkla sjukt. 3 veckor kvar, hur ska detta sluta :( tror iofs att mycket är vätska men iaf!! Ganska ledsen.

• moruri

Varför jag blir ledsen av vikten är för jag är redan på tok för överviktig redan innan graviditeten och de önskade min viktuppgång skulle vara

• moruri

Dö app dö. Nu börjar jag seriöst gråta. Fucking fl radera hela mitt skrivna inlägg igen

Svar på tråden December bebis 2013