Lina1990 skrev 2013-12-20 11:54:22 följande:
Misskaos: det måste de ändrat väldigt nyss isf för min vän som fick 13 dec blev erbjuden att gå längre om det inte kom igång av sig själv.
Erbjuden är ju en sak. Förut fick man ingen ig¨ngsättning förrsen BF+21. Nu FÅR du gå över om du VILL. Jag gick ju mer än bf+14 sist och det varinte egenvalt!
majsa88 skrev 2013-12-20 12:15:36 följande:
Om du föder på söndag så tror jag att du är hemma till tisdag. Men skulle det inte bli så , så tänk att julen bli lite nytt o mysigt o storebror kommer o hälsar på o att får ett syskon till julklapp . Sen när ni kommer hem så firar ni ert egna lilla jul. Kan vara rött mysigt o va på bb under jul. Min vän fick det o de hade jätte mysigt. HOppas du blir lite mer positiv till det hela. Men i get it, det pain när det blir utdraget till jul . Ja du har något o minnas o vet nästan vad som förväntas, kan tänka mig att man börjar bli nojig då. Jag vette faaan vad som väntar mig, det jag har sagt är att jag ska ha dancehall o jamaican reggae på o dansa under värkarna, med lustgas så jag kan bli lite lullig till. Haha vi får se om det bara är snack nu., eftersom jag inte vet vad som väntas:)
Fast femåringar funkar ju inte riktigt så. Vi har inresande släkt som kommer, Kan iaf inte påverka det.
Hmm. Jag sket i musiken sist.. Stod och gungade rätt mkt i gåstol, det var rätt skönt