December bebis 2013
Tack! Synd inte jeansen håller med! Med den magen jag hade såg kag mog smalre ut än jag var
Tack! Synd inte jeansen håller med! Med den magen jag hade såg kag mog smalre ut än jag var
Härligt! Lycka till.. hoppas det redan är klart
Jag har en fontänbebis. Fem!! Pyjamaser gick det inatt. Förnatten är problemet verkar det som. Tur jag kkan ha henbe i både 50 och 56 och har massor av pyjamasar. Men stackars henne. .
2nattlinnen. Skulle behöva det dubbla...
Jag har en stor handduk som draglakan i sängen. Plastad frotté under lakanet.
Om vi matar dom mef choklad idak har vi ksnsle chokladfontän ikväll?
Wow! Rallylevrans! Han du in eller blev drt i ambulansen?
Grattis!
Vissa bsjsar varjr gång dom äter. Tror inte dropparna kommer minska frekvensen. Vad tvättar ni med? Testat rapsolja eller solrosolja. Inotyol är brs stt smörja med jag brukar ordinera det till äldre med blöja deras hud är med sådär ömtålig! Min son vsr oerhört känslig så rapsoljan vat det enda han tålde. Våtservetter -omedelbart utslag!
Stsckars liten
Zink går inte bort. Bröstmjölk? Bephenthan? Det har kommit en ny i en vit tub som är bra. Minns onte namnet. Lite olja i tvätyvattnet är värt att testa!
Föresten. . Elsa fick kläder i julklapp av mon moster. En body m traktorer och en med hjärtsn. Fina båda två. En mysig retro heldress. Och en body med insekyer spm ser ut som fästingar.. är jag hemsk om jag stoppar den längst in i garderoben och glömmrr den där? Min stora fick borrelia som sexmånaders så den gav mig kryp. Och hade ni tagit pä ett plagg med fästingar på? (Är säkert skalbaggar men ieuu kryp)
Hon fryser. Går inte lufta.
.