December bebis 2013
Fy! Jag ger min näsdroppar från apoteket. Tycker det hjälper! Klä inte för varmt heller om hon får feber.
Rs är skräcken!!
Fy! Jag ger min näsdroppar från apoteket. Tycker det hjälper! Klä inte för varmt heller om hon får feber.
Rs är skräcken!!
Gubben sjuk. Känner sig febrig och snorig. Oh no! En treveckord vill man inte få smittad.
Hon följer sin kurva! Lång 56, 5cm och 4460gr. Så hon får i sig fast hon kräks så. Skönt! Ser på hennes bodys att hon växer! Det är bra. Nu sova..
Jag har tagit bilen och varit iväg på dagen. Hängt filt över vagnen. Ifs sist olskroken där är man ju ute och går in i butiker inget centra precis... var tvungen köpa skor till lilleman. Hans blev försmå över jullovet!
Är nu livrädd att mannen har just rs..
Vi har en röd och en blå overall *s*
En gråt/skrik natt tillm men två blöjor fylda över bredden ut i pyjamasen. Och en vanlig bajs.
Måste kliva upp nu. Snart ska sonen gånmindre på fsk. Hur ska det gå? Jaja lillstump växer..
Men plopps! Min fd mammagrp kommet ses ivår då många får tvåor nu och ngn är sjukskriven etc. Och alla har femåringar. Häng på. Inboxar när det händrr ngt? Om du vill?
Städa ja.. prio på att tvätta! Mitt bästa tips är att ha städhjälp. Varannan vecka blir det ordentligt städat här och drt sänker stressnivån rejält.
Blöjorna är ok. Men hennes smärtgråt. Hon skrek så hon var genomsvettig inatt. Som tur var höll det onda inte i hela natten utan la sig. Men man lider ju!! Alla pyjamasar tog slut. Hade tvättat men dom var ju blöta.. kom på min kusin lämnade upp ärve kläder och däri en större som hon kunde ha den var ju tvättad. Får tvätta upp dom jag har i 62 det går ju vika upp ärmar och ben lite. Vi hat svalt i sovrummet så vill ha på henne spec när hon behöver bäras omkring. Body och strumpor funkar ju annars men när hon har så ont får man ju bära.. maken tar stora killen och går och lämnar på fsk så då sover jag och Elsa ut! Han är egenföretagare och sålönge han inte ska iväg på morgonen så gör vi såhär. Jag tar natten han går upp. Han kan sova om hon är ledsen det kan inte jag ändå. Och inte kan han amma henne heller.
Gräsligt! Och att det är olika i landet gör mig arg!! Vi har eget så iom att jag jobbar lite /har inkomst som syns så får han gå 25h. Fick tjata mig till detta men är glad för hansskull. Vi år betala för den tiden. Mrn mkt mkt bättre för honom!
Magen är eg färdig runt 3månaders ålder. Kolik som detta liknar startar oftast runt 4-6v och går över efter 2-3månader. hoppas det är tillfälligt. Men hon har haft endel magon nattetid tycker jag