• MissKaos

December bebis 2013

Ses vi här lan jag bjuda ett par bebisar med tillhörandr mammor till ;')

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Vecka 6? Onsdag?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Han är ledig tisdagar. Så om dom ska leka tar vi tisdagen istället!

Plopps80 skrev 2014-01-21 15:31:21 följande:
    Japp det passar perfekt. Grejen är att dottern går på dagis 9-14 tis-tors. Är sonen hemma eller är han på dagis? Hon kan ju bli ledig den dagen om de stora ska leka. Annars måste jag åka så jag kan hämta henne senast 14. Lite segt.

• MissKaos

Vi har födelsedagskalas på helgen där. Lär behöva röja måndagen. .

• MissKaos

Låtet bara så läskigt

islandpeak skrev 2014-01-21 15:50:54 följande:
    Vi åkte in när hon började få feber då var hon även slö och jätteledsen. Vi kände inte igen henne, hon vaknade liksom inte till ordentligt och sa inte till att hon ville äta, enda hon gjorde var att gråta och absolut inte ligga själv i tex vagnen.

• MissKaos

Min son var jättemammig men har blivit mer och mer pappas pojk med tiden. Jag var hemma länge med honom långtidsammade och samsov. Han kan gråta efter mig pm jag går och efter pappa om han går. Nu säger han att vi är en riktig familj sen lillasyster kom. Trots sin hårda anknytning till mamma har det gått förvånande bra att få syskon. Tror man ffa ska glra det som känna bra oxh rätt i familjen lita på sina instinkter och slappns av i det. Det som passar en familj måste inte vara rätt i en annan. Samma för individer det är inte säkert det som funkar för ett barn funksr kanske inte för ett annat...

Jag hade gärna gett flaskmatvtill min men hon vägrar. Samma med napp.. det hade underlättat när jag vill gå och träna litevom ngn vecka

• MissKaos
    moruri skrev 2014-01-22 10:51:05 följande:
    Rövknullad i huvudet! Ursäkta, men min man ringde och meddela igår att begravningen är uppskjuten pga obduktion. 6 feb. Istället för 28e. Så jävla arg, trött, orkar inte ha förståelse...

ÅH NEJ!

Be inte om ursäkt..

• MissKaos

Min unge sover mkt.

Fick läkartid bvc 5feb.

• MissKaos

Mao ons v 6. Men tisdagen kan vi leka!

MissKaos skrev 2014-01-22 17:13:59 följande:
    Min unge sover mkt.

Fick läkartid bvc 5feb.

MissKaos skrev 2014-01-22 17:13:59 följande:
    Min unge sover mkt.

Fick läkartid bvc 5feb.

• MissKaos

Det gör det. Inboxar

Plopps80 skrev 2014-01-22 17:35:25 följande:
    Ja ska vi boka det då? Tis v 6 hos dig miss kaos. Inboxa din adress så jag hittar. Tar bilen. Finns det plats för parkera?

Svar på tråden December bebis 2013