December bebis 2013
Rutin..
Rutin..
Åh en kolikskrikande baby ellrr bara trött.. pch en femåring sombinte vill sova och härmar. M Maken tränar basket. Nu sover båda barnen. Men svettig timma där . tänker åå mouri och fattar inte hur du pallar!
Åh jösses.. båda ungarna vskna gråtandes. Tur gubben kom hem.. nu försöker han få Elsa somna.
Jag tycker windfleece är bra. Har lite olika varianter beroende på vädret. Här i Göteborg bhar vi eg inte SÅ kallt men vindar som känns som dom kommer från Antarktis.
E är med förkyld köpte näsdtoppar på apoteket. Hjälper henne! Droppar tre ggr dag så kan jag peta it värsta kråkorna med lite hushållspapper sen. Så sover hon bättre.
4v koll igår.
4760gr och 57, 5cm. Har en lång bebis! Och prickig.. sannolikt av förkylningen fast nu börjar den nog ge sig.
Öppnar båda dragkedjorna.
Är det mammaträning?
Promenad här. Gick hem igen. Fy f-n vad kallt!! Ser fram emot att börja träna efter efterkontrollen får det bli mammacore på friskis..
Könde av bakfogen lite nör jag gick idag. Gick till bvc igår ca 45min raskt kanske det som känns idag?
Gärna!
Fyllt Almenackan väl närmsta 14dgr bara. Sonen fyller fem så släktkalas barnkalas.. och bvc och till jobbet o visa liten... men sen, , gärna!
Elsas öga kladdar. Lite har jag sett innan mennu är det mer. Dock ingen svullnad eller rött. Ser ddet inte bättre ut imorgon måste bvc kolla på det. Hoppas hon har tid och kan förskriva droppar om det behövs. Hoppas dey är bättre imorgon! Efter förkylningen säkert. Inte kul i vilket fall som! Man blir ju spattig när det är ngt med en så liten...
Skönt! Lättnad!
Ja det blir ju lätt virus ner i ögat. Hoppas det ser ok ut imorgon annard får bvc skriva ut salva.. man tycker ju synd om bebisen. .