December bebis 2013
väldigt tyst i tråden idag...Hur är det med alla?
väldigt tyst i tråden idag...Hur är det med alla?
Hej alla!
Bra förslag med bf listan...fixar det ikväll om jag hinner annars imorgon=)
tog ett grav test igår och idag och tycker nästan det var starkare igår...?! men teststrecket och kontrollstrecket är lika starka nu...jag testar med billigatester, nån som vet om teststrecket nånsin kan bli starkare ön kontrollstrecket där eller om det "stannar" såhär?
Ska köpa ett digitalt och spara kanske i veckan...alltså testa och sen spara, haha=)
Mår superbra annars. ont i brösten dock, och blir lite yr och känner av när jag ej ätit på länge....är också helt sjukt sugen på vinäger. Har precis blandat det i rivna morötter...undrar vad resten av familjen kommer tycka, hehe.....
Glad påsk på er alla!
Vad kul att så många hittat hit!
Har suttit ute i solen hela eftermiddagen och surfat barnvagnar och babyskydd=) Mysigt....vi har kvar vårt babyskydd från när våra äldre barn var små men nu börjar fåfängan slå till att jag insåg att de "nya" och "moderna" är så mkt snyggare...hehe. Dock tror jag inte vi behöver ett med bas, känns som att de är mkt tyngre och otympligare och det känns viktigt att ha ett ganska lätt babyskydd då bebis också väger lite efter nån månad.
Nån som vet vad ni vill ha för vagn? Jag har ägt säkert 8-9 barnvagnar men efter att vi tillslut köpte en bugaboo bytte vi inget mer...så vi har redan bestämt att det blir en sån. Dock kommer vi nog kolla efter en begagnad...
Jag förstår hur ni känner inför att passera BIM, jag var också jättestressad...plussade ju ca 5 dagar före BIM och dessa dagar var jobbiga=( nu har jag "vetat om" graviditeten i ca 2 veckor...men det känns väldigt overkligt. Är i v 6 nu och tog ett digitalt test idag då jag tycker att teststrecket borde blivit starkare och starkare och tillslut starkare än kontrollstrecket på mina test från billigatester men det har inte varit så. Men det digitala visade gravid 3+ precis som det borde börjat gjort idag då det är ganska exakt 21 dagar sedan befruktningen så hormonnivåerna verkar stämma...då var det också ett em test.
Jag tror inte ni som ej passerat BIM behöver oroa er, men förstår känslan..njut istället=) Vad som än kan tänkas hända senare är vi gravida just NU och det ska vi vara glada för!
Grattis ALLA nyplussade=)
Vad många vi börjar bli! Otroligt roligt=)
Jag kom nyss hem från universitetet, vilken befrielse att få ta av jeansen och sätta på leggings...magen är inte stor men det känns obehagligt att knäppa jeansen, en känsla av att det trycker på livmodern typ. Nån mer som har så?
Känns löjligt om jag skulle ha mammabyxor bara för det dock, då alla kläder är lagom och går stänga, magen är ju minimal;=) Men jag gissar att det inte är många veckor bort. Har haft så alla mina graviditeter, en mage som börjar så himla långt ner.....så fast den inte är stor går byxorna ändå inte stänga.
kula ska det stå...;=)