December bebis 2013
Grattis twylla! Va roligt!
Edvin ska också få ett syskon i dec. (2a). :)
Grattis twylla! Va roligt!
Edvin ska också få ett syskon i dec. (2a). :)
Haha känner samma här! :) Tänk att våra små som nyss kom ska få syskon. Helt sjukt! Kul att vi lyckas hamna i samma tråd igen! :P
Skelletta: Nej nej nej! Fy va jobbigt! :( Dumma SLE som säkert är en bidragande faktor! Fortsätt kämpa! :)
Repan: Skit också! Får man inte äta Parma på pizza som varit i ugnen? :S Det har jag gjort två ggr nu, senast i måndags. Fan!
Haha va bra, då kan jag fortsätta äta det med gott samvete. Vilken tur!
Cornelia: Jag tänkte först skriva att jag inte heller har några direkta symptom men kom på flera sedan när andra beskrev sina. :P
Har inte heller något illamående men är konstant hundrig, gasig och hård i magen, har jobbig nästäppa, är ovanligt trött och lättretlig. :)
Frånochmeddu: det är lika vanligt att inte ha några symptom som att ha det. Jag gick hela min förra graviditet utan symptom. Magen växte och det var det ända sättet jag förstod att jag var gravid på. :P
Dock såg vi embryots hjärta ticka i vecka 6. Ska du tillbaka och göra ett nytt ul snart?
Imorgon får jag göra mitt första ultraljud. Då går jag in i vecka 8. Anledningen är att jag går till en privat kvinnoklinik i sthlms län där det alltid görs ett vul för att fastställa en graviditet. :)