Inlägg från: babylängtan20 |Visa alla inlägg
  • babylängtan20

December bebis 2013

Plopps80 skrev 2013-04-12 21:10:04 följande:
    Babylängtan! Min kompis blödde rosa, rött och brunt. Det kom klumpar. Hon var övertygad om att det var mf men det lilla hjärtat slog på VUL och nu är hon i vecka 24. Ofarlig blödning från livmodern. Lät verkligen inte bra när hon beskrev för mig om klumpar och blod. Hon hade aldrig ont. Hade hon haft knivskarpa menssmärtor hade det varit något att oroa sig för sa hennes BM. Gör ett gravvtest och se om det blir starkt/ har slagit över till 2-3. Det kan ju lugna ner dig! Förstår att det är jättejobbigt!!!
    har haft de omväxlande hade samma i dec som slutade i ma feb :(
    nej jag har absolut inte ont alls tack o lov för det :)
    nej ja vågar inte göra gravtest jag avvktar ett tag och ska boka ett för nästa eller näst nästa vecka iaf
  • babylängtan20
    Crissie skrev 2013-04-12 21:21:33 följande:

Håller tummarna för att det inte är någon fara utan beror på något ofarligt. Hoppas du får kolla på sjukhuset vad blödningarna beror på så du kan känna dig lugnare! KRAM!
    det hoppas vi med så klart :) men jag är lugnare nu för jag har inte börjat blöda utan de är rödorangea flytningar och ingen smärta över huvudtaget
  • babylängtan20
    zod skrev 2013-04-13 09:49:31 följande:
    babylängtan20: Håller tummarna! Som andra skriver så behöver det ju absolut inte vara någon fara. Hur är det idag?

loppan: Grattis! BF samma dag som mig. 

Hej ja typ samma men de är blodblandade flytningar o inte endast blod iaf som tur är :) och heller ingen smärta
  • babylängtan20

idag har de skiftat emellan rosa och beige ifall de är en färgad flytn. annars helt vanligt så tror de är om jag kanske sträckt till mig och ansträngt mig :) skönt oron släppte ganska mycket nu :)

• babylängtan20
    Anine skrev 2013-04-14 00:59:55 följande:
    Nu lämnar jag denna tråd... Gråter Lycka till allihopa!
    Är så ledsen, fick missfall inatt, Testade positivt för drygt två veckor sedan, två dagar senare började jag få rosa flytningar. Dessa har tilltagit och blivit mörkare och mörkare. Det har aldrig varit färskt blod. Gjorde två vul förra veckan, på det första såg de ingenting och på det andra som de gjorde två dagar senare syntes en graviditet på rätt ställe i livmodern. Frid och fröjd och fortfarande bara bruna mörka flytningar, Men ikväll kom blodet och smärtan i magen så nu är det väl kört. Detta är mitt andra missfall, blir så ledsen. Förstår inte vad som är fel. Ska man ge upp nu eller. Känns så hopplöst! Gråter var i v 5+4.
    jag fick ett missfall i oktober och + i dec igen men sen ett MA i feb och denna månad plussade vi 7 april :) GE INTE UPP HOPPET!
  • babylängtan20
    Plopps80 skrev 2013-04-14 22:25:45 följande:
    Babylängtan när du fick MA försvann alla gravvsymtom då?
    nej de gjorde dem inte d fortsatte tom när vi fick se det dött :( de tog ca en vecka efter cytotecbehandlingen sen försvann dem gradvis :)
  • babylängtan20
    Plopps80 skrev 2013-04-14 22:36:38 följande:
    Babylängtan uch vad hemskt kan inte föreställa mig
    tycker de är sjukt de dog 5+5 antaglgen för svagt hjärta som inte orkade den dagen .. men fick klarbesked 9+2 .. sjukt att kroppen inte fattade på ca 4 veckor :S

de var hemskt som fan har aldrig mått så dåligt som då :( men nu ska vi ha en december bebis och oddsen är höga att få behålla pga 2 mf på rad sist tror ja inte ett 3e sker :)
  • babylängtan20
    Plopps80 skrev 2013-04-14 22:43:46 följande:
    Klart ni ska ha en Decemberbebis. Något annat finns ju inte Ska bli kul att följas åt!
    ja det SKA vi verkligen ! ja det ska bli sjukt kul hoppas verkligen alla får behålla sina mirakel så vi är många som kan följas åt under tiden :)
  • babylängtan20
    Chagot skrev 2013-04-15 06:24:16 följande:
    Babylängtan20: när du fick mf, får/ fick du rosa flytningar då? Eller hur upptäcktes de:-/
    första fick jag som vattnig orange spottings innan mensen sen kom de fullt med klumpar o ont hade jag så satans ont så jag grät inte ens värme hjälpte så ja fick mf innan + ja är säker på de var mf ..

ma:t fick jag rosa flytningar som sedan blev rödare när de helt plötsligt en dag var färskt blod på pappret men blödningarna kom inte ifrån bebis.. de kom ifrån tappen .. sen upptäckte de att fostret var ca 2 för litet :( samma dag jag skulle få klarbesked började ja blöda som mens men samma där endast tappen ..

nu när ja är gravid igen i v 6(5+3) så har jag haft rosa,röda och beiga flytningar i omgångar .. tror de kan vara tappen som spökar eller pga ansträngning då man är extra skör just nu .. försöker ta de lugnt så länge man inte blöder eller har ont :)

så är du orolig ska du definitv kolla för att stilla oron :) men annars är de lite då o då och du inte har ont så kan du nog avvakta lite till :)
Svar på tråden December bebis 2013