• gosnosen

December bebis 2013

MissKaos skrev 2013-05-29 16:23:11 följande:

Va? Kallebäck? Det är ju jättenära mig
    Jag bor i kviberg..
    Vad roligt! Hoppas vi kan få till en liten trådträff i sommar när alla känner sig lite mer säkra :)
  • gosnosen

Underbart KUB idag! Den levde! Bebisen var precis så stor den ska vara, sprattlade och stod på huvudet :) och jättebra risksiffror fick vi också. Tre ton lättare känner jag mig nu :)

• gosnosen

Jag har gått upp massor! Säkert mer än fem kilo, men har ingen våg så lite osäker. Men 1,5 kilo är säkert i brösten :P

• gosnosen
    Repan skrev 2013-06-10 12:01:29 följande:
    Okej vad skönt o veta att det varierar lite... kanske är från och med nu man börjar gå upp lite mer också. Ska försöka sluta noja :)
    Nä du behöver inte oroa dig :)
  • gosnosen

Jag har också en doppler från teknikmagasinet! Funkar bra men måste ha på högsta volym för att höra men det kan ju bero på hyr bebisen ligger. Jag är nöjd och mycket lugnare!

• gosnosen
    Plopps80 skrev 2013-06-27 12:06:04 följande:
    Ska till BM och lyssna på hjärtljuden om en stund. Tycker mig känna rörelser framförallt på kvällarna när jag ligger i soffan. Det är svårt att förklara hur det känns och det är inte alltid lätt att känna skilnad på tarmrörelser. Jag har rätt aktiva tarmar. Men det jag tror är bebis är mer konstant. Oftast om jag och dottern busar eller om jag spelar hög musik brukar det pirra. Är så nervös. Tänk om hon inte hittar några hjärtljud har inte gjort ulj sedan vecka 8 och mycket kan ha hänt. Ångar nu att jag inte gjorde kub då jag är apnervös inför rul. Men just då kändes det helt fel. Suck
    Lycka till!
    Hur man än gör hittar man sätt att oroa sig, har jag märkt...Är det inte det ena så är det det andra. "Åh jag har känt bebisen redan i vecka 14! Den lever, tjoho!" Tre dagar senare: "Nu har jag inte känt bebisen på tre dagar, tänk om nåt är fel?" Oh lord... 
  • gosnosen

Jag är också väldigt trött och hängig. Känner liksom inte för att göra saker och orkar inte. Väldigt mycket huvudvärk också. Hoppas det blir bättre snart för oss snart! v17+1 nu

Svar på tråden December bebis 2013