• MissKaos

December bebis 2013

Förstår drt. Vad sa dom om det?

FiaFunderar skrev 2014-01-23 17:57:01 följande:
    Min lilla tös hade bara gått upp 50 gram på 9 dagar... Blir orolig faktiskt.

Jag är van vid en unge som går upp 250-300gram i veckan typ. Därför känns det konstigt och oroligt att den här går upp så lite.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Åkte till allum köpcentrum åå fm idag. Kräktekord. Tom blöt blöja.. imponerande.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ska med testa det trixet. Vill till gymmet!

Plopps80 skrev 2014-01-24 11:31:55 följande:
    Jösses vad mjölk jag har. Pumpade ut 125 ml ur båda brösten. Sambon prövade att ge flaskan och Ludwig åt 60 ml och somnade gott. Skönt att han tar flaskan. Då kan jag ge mig ut lite mer. Ska på bio med dottern och en kompis om ett par v.

• MissKaos

Förresten. Min unge sög igång bröstet. La sig vsen och slurpsde i sig det som rann ut...latmask?

• MissKaos

Det blir blött..

sarak skrev 2014-01-24 14:04:11 följande:
    Haha. Rasmus gör något liknande. Suger tills han är mätt, sedan ligger han och slickar i sig det som fortsätter rinna. Lapar som en katt

• MissKaos

Krävs redskap?

FiaFunderar skrev 2014-01-23 21:59:55 följande:
    99kr plus frakt på plusbok.se såg jag här om dagen

• MissKaos

Vill inte köpa hem prylar.. tar för mkt plats! Är det då varje pass eller bara i vissa?

Längtar så efter träning nu! Avslagen är nästan slut oxj snart efterkoll. Sen så! Är ju van vid träbing 6dgr vecka innan grav.. känner mig som en degklump nu.

sarak skrev 2014-01-24 15:23:01 följande:
    Gymboll och hantlar. Dock inte direkt utan senare.

• MissKaos

Godis är gott. Äter med enmassa! Bordeväts bättre men men det kommer!

Mina bröst.. hon suger på höger. Vänster gör ont och läcker det rinner till fort ocj mkt. Mindre bekymmer med det kväll än natt o dag.

Försöker njuta av min bebis så mkt det går. Det är sista chansen och hon doftar ljuvligt och dom där ögonen. Mittcsamvete är sonen som får förlite tid.

Plopps80 skrev 2014-01-24 18:53:52 följande:
    Har boken men har inte börjat. Har säckat igen totalt. Ligger på soffan och ammar medan jag äter godis. Förfärligt :/ Hur är era bebisar på kvällen? Är de oroligare än under dagen, vill de äta oftare? Ludwig är ofta orolig och vill helst äta hela tiden. Det bränns ju i brösten! Denna kvällsoron började runt 5 veckor. Han är nu 9 veckor. Längtar så tills det är över är såå trött på kvällarna vill ha lugn och ro!

• MissKaos

Min baby sover bra åå natten men oroligt. Hos mig. Så nu jar jag sovit kasst.. *trött* tror det är gaser som ställer till det. Idag har hon sovit nästan hela dagen undrar hir natten blir?

• MissKaos

Känns så på kvällarna. Nu har jag lagt honom och gosat så mu var han nöjd. Han vill leka när hon äter. Det blir bättre, hon växer ju snart. Han är bortskämd med massor av tid innan! Nästa vecka börjar han gå mindre på fsk har saker planerade kommande lediga dagar. Det blir bra.

Svar på tråden December bebis 2013