December bebis 2013
Göteborg. Skitkass med lote tid på fsk här. Ok för mindre barn men våra femåringar behöver sina kompisar
Vart bor alla?
Göteborg. Skitkass med lote tid på fsk här. Ok för mindre barn men våra femåringar behöver sina kompisar
Här kommer 15h barnen efter frukosten. Då har de andra redan börjat leka tagit fram saker. Så lagom till barnet är inne i leken dax att gå hem! Känns kanske ok om barnet är 2år då gick min kille 20h och det var bra. Men nu?? Och som du säger man håller ju på med syskonet och därtill hemmet.
Nej. Känns lite om jag bär tungt då i stygnen och det är inte mkt.
Är din svamp brs nu? Kan du inte få diflucan annars?
Gör det. Din läkarkompis kan väl skriva ut en diflucan? Tror inte det behövs mkt kontroll för det. Jag var väldigt mkt mer öm efter första fl
Ny, ja.. det är sådär då. Själv är man ju van att bara be på jobbet... så länge det inte är droger brukar det gå!
Jag bokade med ca 5v efter. Det väljer man väl själv?
Be om annan läkare!
Min sötunge har varit vaken ca 13-18; 20 dvs nuidag. Trött mennkan inte komma till ro. Somnar till och vaknar igen. Nu lighrr hon i min säng och sover. Jsg har hemsk huvudvärk m lätt illamående. Hafr behövt dova ensam ngn dtund efter sists nätterns. Idag hade jag en bokad tid på fm intet sovet alls mao
Tillväxtperiod? Det ändrar sig hela tiden med dom här små. Ingen ordning alls
Parfymdoft hade jag ogillat! Däremot kan andra få hålla bebisen. Vsr hos psykolog idag känt henne många många år och hon har hjälpt mig jättemkt. Kändes helt ok att hon höll min bebis.