December bebis 2013
..och odag i soffan..
Lillen har varit jätteledsen i några timmar nu. Otröstlig gråt varvat med sömn. Så hemskt, gör verkligen ont i hjärtat. Han verkar lite bättre nu dock...
..och odag i soffan..
Märker med att Elsa sover bättre om det inte luktar mjölk. Somnade när hon åt inatt vaknade rätt snabbt då var klockan 5. Går ju upp 5:20 när jag jobbar så helt ok! . Tror dock vi hade sovit rätt länge innan. Hon somnade 21:30 storebror pussa tills hon vaknade vid 7:15 sen somnade hon igen i babysittern vid 8:30. Nu i vagnen. Vi ska till frissan spännande se hut det går. Brs att hon bajsade innan vi åkte och igår kv. Inget skötbord hos frissan... går ju såklart ändå men gött om man slipper! Sen är det lunch promenad och till bvc! Köpa m fiks hem. Fredag it is!
Belöning för att man har hållit sig i veckan fuskat m en glass bara. Nu ger Olga och lite bättre matvanor resultat tror jag! Känns på byxorna.
Åh nej kram!!
Fy så oroligt.
2månader idag o växer som planerat.5500gr 60cm.
Ni som bor i gbg villervalla outleten har fått påfyllt igår o idag..
Och endeli i haga.. han blev nästan förolämpad nör jag frågade om jag fick amma. SJÄLVKLART. Dessutom var lunchen så vansinnigt god. Eko och veggo kändes nyttigt.
...innan en halv rockyroad åkte ner i magen..
Elsa lyckades få mjölken att spruta in i sin näsa. Skitbra! Nässpray till snorkråkor...
Helt sjuk vad kladd det blir!
Tvättant du med då!
Jag byter om jag blir dränkt...
Oh my.. Bajskaos. Tom mina kläder.
Nåja. Jag är rätt nöjd att hon växer trots kräkandet.. tänker på min mormor som bodde på landet m utedass o självdrag inne..
Fy sarak! Krya!!
Kollar in för uppdatering från Fia..
Har ett set som evt kan vara till salu
Inboxa isf.
Säger dom nej vilket dom gör på vissa ställen vilm jag inte gynna dom. Då går jag. Vissa säger till när man ammar. Bättre veta innan isf!