• MissKaos

December bebis 2013

Trött bebis.. vill inte sova! Har uppräclt att man ksn försöka ta saker. Utveckling...

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

..och mamman mår ännu illa. Måste kontakt vc om de inte ger sig. Blev ju sjuk i tis

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Oj! Har inte hört ngn mer som fått det. .vad gör ni då? Han måste ju ha dom..

IdaJ skrev 2014-02-28 21:24:37 följande:
    Ted äter tyvärr också konstant på sina händer.

Nu har vi ÄNTLIGTEN kommit på vad det är som gör att Ted har ont i magen, dom jäkla D-dropparna!!

• MissKaos

Elsa äter vsr 3-4h dag/natt o konstant kvällstid. Typ ibland oftare. Igår åt hon ca 21:30 somnade 21:45 vaknade och åt 01:30 sen åt hon igen en gång på natten och sen var det ljust och fågelkvitter nästa gång gissar att klockan var 5? Sen har hon ätit ett par ggr sover nu i sin säng igen. Har inte ens klätt på henne.

• MissKaos

Äh ammadr barn får äta hur dom vill.

Plopps80 skrev 2014-03-01 09:45:19 följande:
    Kul att höra hur era små funkar i sina rutiner Alla säger till mig att Ludwig äter för mycket/ofta och jag blir stressad. Men han sover ju väldigt bra på nätterna och BVC säger att han äter mkt för att kompensera att han inte äter så mkt på natten. Balans i mjölkfabriken I natt sov han mellan 22-05 och sedan vidare till 07. Somnade sedan om och sover ännu 9:45. Gick just upp. Mannen jobbar över och åkte redan 05 imorse. Väckte då dottern men jag upp å tvingade henne att ligga stilla framför tv:n och somna om. Vi sov till 9:30. Kan bli en bra dag. Fast jag är konstigt nog slöare när jag sovit så här länge. Jag la mig nämligen 21 igår haha.

• MissKaos

Fia man blir arg när man hör det. Dåligt av ditt gamla bvc minst sagt.

• MissKaos

Alltid lär man sig ngt nytt!! Vad bra medven enkel lösning!

IdaJ skrev 2014-03-01 11:10:23 följande:
    Enligt min BVC så är det tydligen rätt vanligt. D-dropparna finns i 2 olika oljor tydligen. Tål dom inte den ena så brukar dom klara den andra, så det är bara till att leta upp den andra :)

• MissKaos

..mjölkstockning.

• MissKaos

Vilken goding! Charmtroll

Jis skrev 2014-03-02 00:31:25 följande:
    Bjuder på en bild på Stella, 3 månader i förrgår

Mjölkstock verkar ha gett sig utan att bli så farlig. Hade på exakt samma ställe m sonen. Elsa tömde båda brösten igår. Vi la oss kl 21 hon amnade nog en timme. Dax att väcka henne nu.. sovit med matpauser.
  • MissKaos

Skönt Plopps!! Jag har nu vant mig vid lyxen av några egna timmar. Farligt att väbjs dig bara! Isak åt varannan timme nattetid. Elsa äter inte så ofta. Ännu iaf.

Fick barnen ur sängen 9:30..nu öigger Isak pågolvet och gosar o pussar lillsyrran. En liten lliten stunds radhusidyll...

Svar på tråden December bebis 2013