December bebis 2013
Jag testar så får man väl se vad denna ungen tycker. Förra hade ammat längre om han hade fått tröttnade efter 50 månader.
Jag testar så får man väl se vad denna ungen tycker. Förra hade ammat längre om han hade fått tröttnade efter 50 månader.
Läs rekommendation om introducering av mat på livsmedelsverkets hemsida föresten
Ja bulemi bebisar! ! Min gör med sådär men har nu hittat tummen. Hon kollar på ena handen och försöker ta den med andra. Jättekul greppar nu med båda händerna och är i vägra sova på dagen fas. Vill lägga sig på kvällen istället det är ju bra! Gick 90min på fm med henne idag så hon sov i vagnen. Träningspasset på friskis igår funkade inte hon bröt ihop. Trött. stora är hemma med influensan så ham har ju hållt henne vaken. (Andra föräldern vabar delvis gick inte ta hand om bägge själv)
Läst på livsmedelsverkets hemsida.
Helt ändrade rek. Kryddmått?
Jaja. Jag funderade ändå på helamning länge. En kollegas barn blev tungmetallförgiftad av välling! ! Vet inte hur det har gått men dom var rädda för hjärnskada. Brr.. han levde på välling ett slag ville bara ha det o bvc sa ge der då..
8v? Ojoj tog tid för oss. Men,ovi har tiden för oss. När vi blir pensionärer kan man ju hångla o sexa hela dagenn
Och drickas rödtjut och löptränad. Typ vaf jag planerar som pensionärsdjävul.
6v började nin atora babysim